اقامتگاه بوم گردی باغدشت ریوش

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی باغدشت ریوش

    اقامتگاه بوم گردی باغدشت در منطقه ییلاقی کوهسرخ، شهر ریوش، شهرستان کاشمر، استان خراسان رضوی واقع شده است .اگر اقامت در این اقامتگاه را انتخاب کردید حتما وعده های غذایی محلی آن مانند اشکنه قروتی، اشکنه بلغور با شیر، لیچار، اشکنه قاقروريا، کَف را تجربه کنید و لذت ببرید..

    • تعداد بازدید

      63

    • موقعیت

      کاشمر

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی باغدشت ریوش

    مشخصات

    این بوم گردی دارای ۶ اتاق با ظرفیت کلی ۴۰ نفر است. لازم به ذکر است سرویس بهداشتی و حمام در این اقامتگاه به صورت مشترک است.اتاق های این بوم گردی دارای اتاق هایی با معماری قدیمی و به صورت کاملاً سنتی است. از جمله خدمات قابل ارائه در این اقامتگاه برای گردشگران و مهمانان عزیز غذای محلی و ارگانیک به درخواست مهمانان می باشد.بنابراین اگر اقامت در این اقامتگاه را انتخاب کردید حتما وعده های غذایی محلی آن مانند اشکنه قروتی، اشکنه بلغور با شیر، لیچار، اشکنه قاقروريا، کَف را تجربه کنید و لذت ببرید.

    ویژگیها

    همچنین در صورت درخواست گردشگران ساکن در این اقامتگاه گشت تفريحي و طبیعت گردی فراهم می شود تا با بازدید از جاذبه های گردشگری و ابنیه تاریخی منطقه ی ییلاقی کوهسرخ، لحظاتي ناب و به یاد ماندنی برای آنها رقم بخورد. شما میتوانید با اقامت در این اقامتگاه زیبا از روستاهای زیبا با بافت تاریخی و پلکانی شکل و خانه‌های قدیمی گلی مسقف با چوب و نی که چشم هر گردشگری را به خود جلب می کند دیدن فرمایید. همچنین طاقچه‌ها و درگاه‌های بزرگ و کوچک، در و پنجره‌های مشبک چوبی، سقف‌هایی که با چوب سپیدار همین منطقه بنا شده اند و پشت‌بام های زیبای این روستا امروزه مورد توجه همه گردشگران قرار گرفته است

    شرایط استفاده

    اقامت برای کودکان کمتر از ۶ سال رایگان می باشد.

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا فرودگاه سبزوار : ۱۴۹ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن کاشمر : ۳۵.۱ کیلومتر ( ۴۵ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری کاشمر : ۳۶.۲ کیلومتر ( ۴۴ دقیقه ) فاصله تا شهر کاشمر : ۳۳.۸ کیلومتر ( ۴۰ دقیقه ) فاصله تا قلعه دختر و پسر در روستای مکی : ۳.۲ کیلومتر ( ۷ دقیقه ) فاصله تا امامزاده سید مرتضی(ع) کاشمر : ۲۸.۷ کیلومتر ( ۳۳ دقیقه ) فاصله تا آبشار و آب گرم کریز : ۲۷.۵ کیلومتر ( ۴۴ دقیقه ) فاصله تا آرامگاه شهید مدرس : ۳۶.۵ کیلومتر ( ۴۵ دقیقه ) فاصله تا چشمه آب گرم در شمال خلیل آباد : ۷۰.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه ) فاصله تا روستای تاریخی نامق ( سنگ نوشته و آثار دیوار سنگی ) : ۳۵.۲ کیلومتر ( ۴۶ دقیقه ) فاصله تا قلعه گبر حصار در شمال شرق روستای خضربیگ : ۲۳ کیلومتر ( ۳۲ دقیقه ) فاصله تا روستای دیدنی قراچه : ۱۷.۲ کیلومتر ( ۳۲ دقیقه )

    نکات مثبت

    آبشار و آبگرم معدنی کریز آبگرم معدنی کریز در حاشیه جاده کریز به ریوش و در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر ریوش به فاصله سه کیلومتری روستای کریز واقع شده است و دارای آبگرمی معدنی با خاصیت درمانی فوق العاده است. همچنین با سفر به این مکان شما می توانید از دره ای با رودخانه ای پر آب، چشمه سارهای آب سرد شیرین و گوارا آن دیدن کنید. یخچال طبیعی بندقرا این یخچال طبیعی در هفت کیلومتری روستای بندقرا از توابع بخش کوه‌سرخ قرار گرفته است. از زیبایی های این یخچال که شمار زیادی از گردشگران را در همه ی فصول سال به خود جذب می کند وجود همیشگی یخ در این یخچال است. و جالب اینکه تا مدتی پیش هنوز هم اهالی روستاهای مجاور این یخچال، یخ مورد نیاز خود را از آن تأمین می کردند. قلعه گبر حصار کاشمر ویرانه‌های موسوم به قلعه گبر حصار در حدود ۲۷ کیلومتری شمال غرب شهر ریوش قرار گرفته است. مناظر چشم نواز و کم‌نظیر مسیر کوهستانی کاشمر به کوه‌سرخ و کوه‌سرخ به نیشابور که شامل چشمه‌سارها و کلاته‌های مختلفی است، یکی از دیدنی‌ های این منطقه از کاشمر محسوب می‌شود. زیبایی‌های این منطقه که تشابه بسیار زیادی با ماسوله دارد، همه روزه شمار بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب می‌کند. البته این مسیر در بهار و تابستان بسیار دیدنی تر است و سفر به این منطقه در یکی از این فصول پیشنهاد ما به خواهد بود. همچنین قلعه گبر حصار، یخدان فروقته و کاروانسرای حاج کاظم مدرس از دیگر اماکن دیدنی این دیار زیبا می باشند .
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید