اقامتگاه بوم گردی حاج علی لاهیجان

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی حاج علی لاهیجان

    اقامتگاه بوم گردی حاج علی در روستای کماچال پایین شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان واقع شده است. این اقامتگاه روستایی در فاصله ۵ کیلومتری شهر لاهیجان قرار گرار گرفته است.

    • تعداد بازدید

      28

    • موقعیت

      لاهیجان

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی حاج علی لاهیجان

    مشخصات

    اقامتگاه بوم گردی حاج علی در زمینی به مساحت ۸۰۰ متر و زیربنای ۲۰۰ متر مربع در ۲ طبقه بنا شده و دارای ۴ اتاق اقامتی می‌باشد. اتاق های طبقه بالا توسط استاد شاه محمدی از اساتید مطرح فرانسه به شکل سنتی گیلان نقاشی شده است.اقامتگاه حاج علی با فضایی سرسبز و چشم اندازی زیبا، به دور از هیاهوی شهر در محیطی آرام واقع شده که زمین های کشاورزی اطراف آن نیز فضای بسیار زیبایی را برای علاقه مندان به وجود آورده‌اند. گردشگران در این اقامتگاه می‌توانند با هماهنگی قبلی انواع غذاهای محلی چون کباب ترش، فسنجان، ماهي، باقلا قاتق، میرزا قاسمی و …. را به پرسنل این مجموعه سفارش دهند.

    ویژگیها

    تمام طول مسیر تا اقامتگاه آسفالت می‌باشد.اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی است.اتاق ها به صورت کف خواب می‌باشد و پتو و لحاف محلی برای اقامت شبانه فراهم است.سیستم گرمایشی اقامتگاه بخاری هیزمی و بخاری گازی و سیستم سرمایشی آن کولر اسپیلت و پنکه می‌باشد.به علت حفظ معماری سنتی اقامتگاه، سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک در اقامتگاه در نظر گرفته شده است. از ویژگی‌های اقامتگاه حاج علی می‌توان به امکان خرید انواع محصولات کشاورزی مانند: بادام، برنج، چای و صنایع دستی اشاره کرد که برای مهمانان فراهم شده است. از جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این اقامتگاه نیز می‌توان به تله کابین بام سبز، آبشار شیطان کوه، آرامگاه کاشف السلطنه، آبشار لونک، تونل جنگلی صفرا بسته، پارک ملی بوجاق، پل چوبی کیاشهر و مقبره شیخ زاهد گیلانی اشاره کرد.

    نکات مثبت

    همچنین گردشگران می‌توانند از نزدیک باغات بادام، چای و شاليزارهاي برنج آستانه را بازدید کنند و با دسترسی آسان به بازارهای محلی گیلان لذت ببرند.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید