اقامتگاه بوم گردی داروک چالکسر

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی داروک چالکسر

    خانه ای سنتی به سبک خانه های بومی گیلکی است که دارای ۲ طبقه و ۴ واحد اقامتی می باشد. در طبقه ی بالای این خانه ۳ واحد ۱۸ متری وجود دارد که تراس بزرگ، توالت فرنگی، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی ( پکیج و اسپیلیت ) و یخچال از جمله امکانات این واحد ها هستند.

    • تعداد بازدید

      17

    • موقعیت

      ماسال

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی داروک چالکسر

    مشخصات

    در طبقه پایین این خانه بومی یک واحد ۱۸ متری دیگر وجود دارد که دارای توالت ایرانی، حمام، تراس، پکیج، اسپیلیت و یخچال می باشد. تمامی واحد ها فاقد تخت بوده و سرویس خواب بصورت تشک و پتو می باشد. لازم به ذکر است از آنجایی که واحد های طبقه بالا دارای توالت فرنگی و واحد های طبقه پایین دارای توالت ایرانی هستند، ۲ توالت ایرانی و فرنگی عمومی نیز در محوطه تعبیه شده است.

    ویژگیها

    از جمله امکانات این اقامتگاه می توان فضای مناسب برای پارک خودرو، امکان استفاده از وای فای رایگان برای مسافران و راهنمای تور جهت همراهی گردشگران تا جاذبه های اطراف اشاره کرد. در این بوم گردی امکان آشپزی برای مسافران وجود ندارد و مسافران می بایست در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی، انواع غذاهای محلی را در اقامتگاه سفارش دهند. غذاهایی نظیر ترش تره، میرزا قاسمی، باقلاقاتوق، سیر قلیه و … جهت سفارش موجود هستند. مسافران می توانند در تراس با صفای این خانه ی زیبا بر روی میز و صندلی های چوبی بنشینند و از هوای مطبوع و تازه و طعم لذیذ این غذاها لذت ببرند.

    سیمای عمومی

    ییلاقات ماسال، روستای گردشگری ماسوله، قلعه رودخان، جنگل ها، چشمه های پر آب، دره های سرسبز و دریاچه های ماسال برخی از جاذبه های طبیعت گردی و گردشگری منطقه هستند. همه ساله ماسال بدلیل داشتن مناظر زیبا، میزبان تورهای عکاسی، کوهنوردها و تو های دوچرخه سواری می باشد. تماشای مهاجرت پرندگان در فصل های خاص سال نیز می تواند برای گردشگران جذابیت بسیاری داشته باشد.

    شرایط استفاده

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا مکان های مهم : فاصله تا مرکز شهر رشت : ۴۲.۹ کیلومتر ( ۵۶ دقیقه ) فاصله تا ماسال : ۱۵ کیلومتر ( ۲۲ دقیقه ) فاصله تا روستای پلکانی ماسوله : ۳۵.۲ کیلومتر ( ۴۸ دقیقه ) فاصله تا فرودگاه بین المللی رشت : ۴۸.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۵ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن رشت : ۴۴.۶ کیلومتر ( ۵۳ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری رشت : کیلومتر ( ساعت و دقیقه ) فاصله تا ساحل بندرانزلی : ۳۷.۴ کیلومتر ( ۴۹ دقیقه ) فاصله تا قلعه رودخان : ۳۲.۸ کیلومتر ( ۵۱ دقیقه )

    سایر اطلاعات

    پذیرش کودکان کمتر از ۳ سال رایگان و ۳ تا ۱۰ سال نیم بها می باشد.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید