کدام جگرکی های تهران جگروز دارند؟

به گزارش بزنیم بیرون ، جگروز بی شک از آن دسته غذاهایی است که با یک بار خوردنش، بارها و بارها هوس می کنید مجددا به سراغش بروید. اگر می خواهید یک جگروز خوش طعم را در پایتخت نوش جان کنید ما به شما می گوییم کجا باید بروید. اما قبل از آن بهتر است بدانید جگروز دقیقا چیست؟

درواقع جگر شسته و خورد شده ای است که نمک زده و روی آن را با یک پرده نازک چربی به نام «وز» می پوشانند و به سیخ می گیرند. وز یعنی همان پرده نازکی که روی دیافراگم گوسفند را می پوشاند، به هنگام کباب شدن جگر روی آتش سرخ شده و چربی آن با طعم جگر مخلوط می شود که درنهایت مزه دلچسبی به جگر می دهد. البته می تواند جگرها را به سیخ گرفت و در نهایت روی همه جگرهای درون یک سیخ، پرده وز را کشید که درنهایت هردو نحوه تهیه، در کیفیت غذا تاثیری ندارد. ضمنا توصیه ما این است که جگروز را با لیمو ترش نوش جان کنید تا لذت بیشتری ببرید.

از کجا بخریم؟

حضور کباب زن ها و جگرکی هایی که کرد زبان هستند، این روزها به کیفیت این غذای لذیذ در پایتخت افزوده است. شما هم اگر به دنبال جگروز خوش طعم هستید باید بدانید جگرکی هایی که لرها یا کردها آن را اداره می کنند، حتما مکان مناسبی برای تهیه این غذای پرکالری است، اما از این ویژگی که بگذریم، در این گزارش چند جگرکی را به شما معرفی می کنیم که برای خوردن جگرپیچ یا جگربند یا همان جگروز می توانید به آنجا بروید.

 

جگرکی رفقا

یکی از جگرکی هایی که جگروز با کیفیت به شما می دهد، جگرکی رفقاست. البته بال ترش وتند، قارچ، پنیر کبایب، شاهپسند یا همان کباب چنجه و... هم در منو آن قرار دارد که برای تنوع در انتخاب دست تان را باز می گذارد.

آدرس: فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، حدفاصل خیابان شهید پژوهنده(شاهین) و جنت آباد، دست مقابل، پلاک 526

 

جگرکی کاج

شهرک راه آهن، بلوار امیر کبیر، بلوار کاج

 

جگرکی نان داغ جگر داغ نمونه

صادقیه، 20متری سازمان آب، جنب تالار رویال، پلاک 187

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.