2
از1 نظر

آبشار تزرج حاجی آباد

    1919
    نمایش

     آبشار تزرج حاجي آباد یکی از جاذبه های گردشگری استان هرمزگان است . این آبشار در ۱۷۵ کیلومتری شمال بندر عباس، در شهرستان حاجی آباد و در روستایی با همین قرار دارد و پیرامون آن را ناحیه‌ای سرسبز و خوش آب و هوا احاطه کرده‌ است. آبشار تزرج از ارتفاعات ۵۰ متری میان نخلستان سرازیر می‌شود و درخت این منطقه را سیراب می‌کند. 

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات آبشار تزرج حاجی آباد

    تزرج یکی از نقاط کوهستانی این شهرستان به شمار می رود که در جاده منتهی به روستای برآفتاب واقع شده است. اين محل، منطقه اي ييلاقي و داراي رودخانه و آبشاري فصلي است. شهرستان حاجي آباد به واسطه داشتن نخلستان هاي وسيع و سرسبز، مشهور است.

    سیمای عمومی آبشار تزرج حاجی آباد

    در کنار آبشار آثاري از آسياب هاي آبي که روزگاران نه چندان دور جهت تهيه آرد مورد استفاده قرار مي گرفته، ديده مي شود. منطقه حاجي آباد طبيعتي زيبا و دلنشين دارد. نخلستان هايي را مي بينيد که تا دوردست ها در حال تسبيه خدايند، در کوهپايه ها درختان صدر، کنار و انجير به همراه گياهان سرسبز، مناظري بکر و تماشايي ايجاد کرده اند.

    زمان مناسب بازدید آبشار تزرج حاجی آباد

    بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه فصل پاییز و زمستان است.

    وسایل مورد نیاز آبشار تزرج حاجی آباد

    مواردی همچون کفش مناسب طبیعت گردی، یک دست لباس اضافه، عینک آفتابی، کرم ضد آفتاب، کلاه و پاوربانک به همراه داشته باشید.

    شرایط استفاده آبشار تزرج حاجی آباد

    شما عزیزان میتوانید با وسیله نقلیه خود به راحتی تا کنار این آبشار بروید و از این منظره زیبا لذت ببرید و ساعات خوشی را سپری کنید. در 17 کيلومتري جنوب حاجي آباد به سمت بندرعباس، جاده اي فرعي جدا مي شود که پس از طي مسافت حدود 10 کيلومتر در جوار رودخانه حاجي آباد و ادامه مسير از دوراهي تزرج به سمت راست به مسافت يازده کيلومتر به روستاي تزرج خواهد رسيد.

    اين مسير با گذر از روستاي معدنوييه به محلي زيبا با نخلستان هايي انبوه و مردماني خونگرم و اقامتگاهي وسيع منتهي مي شود که در جوار آبشار زيبا و خروشان منتهي مي شود. پلکاني سبز شما را به بالاي آبشار هدايت مي کند.

    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    در 17 کيلومتري جنوب حاجي آباد به سمت بندرعباس، جاده اي فرعي جدا مي شود که پس از طي مسافت حدود 10 کيلومتر در جوار رودخانه حاجي آباد و ادامه مسير از دوراهي تزرج به سمت راست به مسافت يازده کيلومتر به روستاي تزرج خواهد رسيد. اين مسير با گذر از روستاي معدنوييه به محلي زيبا با نخلستان هايي انبوه و مردماني خونگرم و اقامتگاهي وسيع منتهي مي شود که در جوار آبشار زيبا و خروشان منتهي مي شود.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    محل کمپ
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    متوسط (صعود ساده از معابر سنگی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.