0
از0 نظر

باغ گل ها کرمانشاه

    824
    نمایش

     باغ گل کرمانشاه در کمربندی غربی (باغ راه غربی) کلانشهر کرمانشاه، نرسیده به باغ پرندگان کرمانشاه قرار دارد.این باغ بزرگ و زیبا شامل بخش های مختلفی است که از جمله آن ها می توان به نمایشگاه کاکتوس، برکه ها، آبراه ها، تپه های چمنی، گل های فصلی، آکواریوم، درختچه ها، باغ صخره ای، باغ انگلیسی، باغ ژاپنی، باغ فرانسوی و باغ ایرانی اشاره کرد. گفتنی است که گونه های مختلف گل و گیاه این بخش ها از کشورهای مختلف جمع آوری شده‌اند.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات باغ گل ها کرمانشاه

    این باغ در زمینی به مساحت ۵.۳ هکتار در روبروی بیمارستان سینای کرمانشاه ساخته شده که ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع از این مساحت برای طراحی آب نماهای زیبای باغ اختصاص یافته و مابقی آن برای طراحی معابر دسترسی به کار رفته است.

    تاریخچه باغ گل ها کرمانشاه

    باغ گل کرمانشاه که عملیات اجرایی آن به‌عنوان اولین پارک گل‌های غرب کشور، در مهرماه سال ۱۳۹۱ شروع شد؛ در اردیبهشت ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسید و امکان بازدید عمومی فراهم شد. پروژه ساخت این باغ شامل دو ساختمان کوشک باغ ایرانی و ساختمان آموزشی بود، که در جهت اهداف مجموعه به‌کار گرفته شده‌اند.

    ویژگی‌ها باغ گل ها کرمانشاه

    در باغ گل کرمانشاه ظرفیت کشت ۴,۰۰۰ گونه گیاهی وجود دارد. در این باغ انواع گیاهان کاشته شده و نگهداری می‌شوند؛ از این میان می‌توان به گل‌های ژاپنی، ایرانی، فرانسوی و ایتالیایی اشاره کرد. برای طراحی و کاشت این گیاهان از روش‌ها و جلوه‌های به‌روز استفاده شده است.

    بذرهای استفاده شده در باغ گل کرمانشاه ازنوع مرغوب هلندی هستند و همین امر سبب شده است تا ظاهر و مقاومت بهتری نسبت به تنش‌های محیطی داشته باشند. بیش از ۱۰۰ نوع کاکتوس، ۳۰۰ گونه درختچه، گیاهان پوششی، گیاهان دارویی، گیاهان پیازی، گیاهان آپارتمانی و گل‌های زینتی، دیگر گیاهان استفاده شده در طراحی چشم‌نواز باغ گل کرمانشاه هستند. امکان خرید و تهیه گل و گیاهان آپارتمانی در باغ گل کرمانشاه برای بازدیدکنندگان وجود دارد. 

    سیمای عمومی باغ گل ها کرمانشاه

    در باغ گلها کرمانشاه از آب نماها، کوشک ها، گل های زیبا و…که در دنیا نظیر ندارد بهره برده شده است که این از ویژگی های منحصر به فرد این باغ گل در کرمانشاه است.

    امکانات ویژه باغ گل ها کرمانشاه

    باغ گل کرمانشاه دارای امکانات مناسبی از جمله محل بازی و آموزش کودکان، راهنمای گردشگر، پارکینگ و آلاچیق است.

    زمان مناسب بازدید باغ گل ها کرمانشاه

    بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه اواخر بهار و البستان است.

    پیشنهاد ویژه باغ گل ها کرمانشاه

    در نزدیکی این جاذبه باغ پرندگان صدف،پارک شیرین،مسجد جامع شافی و تکیه معاون الملک قرار دارد به شما پیشنهاد میکنیم از این جاذبه ها نیز بازدید کنید.

    شرایط استفاده باغ گل ها کرمانشاه

    بازدید از باغ گل کرمانشاه برای عموم آزاد و رایگان است.

    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.