0
از0 نظر

بورس لباس مجلسی خیابان مفتح

    139923
    نمایش

    اگر شما هم به دنبال خرید لباس مجلسی مناسب هستید، یکی از بهترین بورس های آن در خیابان مفتح شمالی وجود دارد، از بالای میدان هفت تیر تا خیابان مطهری می توانید انواع مغازه های فروش لباس مجلسی با برند و طرح و مدل های مختلف را جست و جو کنید و در نهایت لباس مورد علاقه تان را در میان انبوه فروشگاه ها انتخاب کنید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات بورس لباس مجلسی خیابان مفتح

    فتح شمالی یا همان روزبه سابق، خیابانی با ترافیک بی‌پایان و بوق‌های ممتد راننده‌هایی گاه با اعصاب و گاه بی‌اعصاب و یک‌طرفه به سمت میدان هفت‌تیر است. پس باید پیاده گزش کرد. البته وقتی به آنجا برسید می‌فهمید که ارزشش را داشته زیرا در این خیابان جشنواره‌ای دائمی برای رنگ‌ها و طرح‌های گونه‌گون تدارک دیده‌اند. در واقع طرح در طرح، رنگ در رنگ و مدل به مدل. توصیفی است از چیدمان تن‌پوش‌های خوش‌دوخت و فاخر مخصوص افراد شیک‌پوش و باسلیقه، به‌ویژه وقتی صحبت از پوششی بانوانه در میان باشد. برای بیشتر بانوان پیدا کردن لباس مناسب برای مراسم و مناسبت‌های مختلف جزو دغدغه‌های وقت‌گیرشان است.

    تاریخچه بورس لباس مجلسی خیابان مفتح

    قدمت اینجا حدود 28،27سال است که راسته پوشاک مجلسی مخصوص خانم‌هاست. تقریبا 40،30درصد کاسب‌های این منطقه خودشان تولیدکننده هستند و اجناس دوخت خودشان را می‌فروشند. هستند واحدهای پدر و پسری که دو تا سه نسل توی همین کار بوده‌اند.

    سیمای عمومی بورس لباس مجلسی خیابان مفتح

    از ابتدای خیابان که تقاطع چهارراهی با خیابان شهید مطهری (تخت طاووس) است، تا خود میدان هفت تیر، بغل به بغل پر است از واحدهای تجاری برای فروش لباس‌های شیک و مجلسی مخصوص خانم‌ها. در اینجا تنوع بی‌شماری از مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف اعم از لباس شب، نامزدی و مجلسی برای مراسم‌های خاص و رسمی را می‌توان پیدا کرد. البته در سمت دیگر هم فروشگاه لباس وجود دارد ولی بیشتر در سمت غربی مستقر هستند.

    در طرف شرقی بانک‌های مختلف خصوصی و دولتی، رستوران، فست‌فود، سینما و پمپ بنزین قرار دارند. از همان ابتدا، سه، چهار گالری بزرگ در امتداد هم بیشتر از بقیه به چشم می‌آیند؛ مغازه‌هایی بزرگ با انواع مدل‌های روز با قیمت‌های گران که با دکوراسیون مناسب و‌ خوش‌سلیقگی تمام در برابر چشم رهگذران به خوبی جلوه‌گری می‌کند.

    سایر اطلاعات بورس لباس مجلسی خیابان مفتح

    این راسته یکی از چند مرکز خرید عمده پوشاک مجلسی زنانه است و محل رجوع و گذر افراد بسیاری که برای نیازشان را در اینجا برطرف می‌کنند. این مرکز خرید توانسته در کنار مراکزی همچون ونک، شهرک غرب، نارمک، میدان هفت حوض و چهارراه امیراکرم، اسم و رسمی به هم بزند. البته به لحاظ نوع معماری چندان زیبا و خوش نقشه نیست و به مدد نورافکن ویترین‌ها و دکوربندی مناسب تا اندازه‌ای جاذب مشتری شده است.
    چه جوری برم ؟

    مترو

    بعد از پیاده شدن از ایستگاه متروی شهید مفتح، با 300،200 متر پیاده‌روی به سمت جنوب، راسته بازار مفتح شمالی شروع می‌شود. همینطور می توانید از طریق ایستگاه مترو هفت تیر از قطار پیاده شوید و به سمت شمال بروید اما اینطور مقداری باید بیشتر پیاده روی کنید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.