0
از0 نظر

دهکده گردشگری امید بوشهر

    3658
    نمایش

    دهکده گردشگری امید بوشهر که در ابتدای ورودی بندر بوشهر واقع‌ قرار دارد، از جمله مجتمع های تفریحی این شهر ساحلی است که در فاز اول خود به محلی برای اسکان، تفریح و گردش مسافران و شهروندان بوشهری تبدیل‌شده است. فاز نخست دهکده گردشگری امید به مساحت 14 هکتار در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر احداث‌ شده است اما کل دهکده گردشگری بوشهر در سطح 85 هکتار و دارای 4 فاز است که با توسعه این طرح شاهد چشم‌انداز جدیدی از ساحل بوشهر در ورودی شهر خواهیم بود.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات دهکده گردشگری امید بوشهر

    با افتتاح دهکده گردشگری امید بوشهر نما و جبهه جدیدی از ساحل شهر بوشهر نمایان شده و ظرفیت تازه ای به فضاهای تفریحی مرکز استان افزوده شد. فاز نخست این مجتمع گردشگری بوشهر ۱۴٫۵ هکتار مساحت دارد که جبهه جدیدی از ساحل و دریا را به روی بوشهری ها نمایان کرده است.

    تاریخچه دهکده گردشگری امید بوشهر

    شبه‌جزیره بوشهر همان‌طور مشخص است از سه طرف به دریا متصل است و در سال‌های متمادی، تنها از بخشی از سواحل شهر بوشهر برای تفریح، گردشگری و ... استفاده می‌شد و بخش ورودی شهر نیز که منتهی به دریاست بلااستفاده بود، تا اینکه مسئولان استان بوشهر تصمیم گرفتند از بخش دیگر بندر بوشهر نیز که به دریا متصل است استفاده کرده و دهکده گردشگری احداث کنند.

    در حالی که سال‌های سال مردم بوشهر برای گردش و تفریح به‌ویژه استفاده از دریا، به مناطق محدودی از سواحل شهر بوشهر می‌رفتند و آرزوی این داشتند که به‌غیراز سواحل قدیمی، ساحل جدیدی هم به شهر بوشهر اضافه شود، دهکده گردشگری بوشهر به این آرزو جامه عمل پوشاند و حالا بوشهری‌ها به غیر از خیابان ساحلی، ساحل بندرگاه، دهکده گردشگری را نیز برای تفریح و استفاده از دریا در کنار خود می‌بینند.

    زمان مناسب بازدید دهکده گردشگری امید بوشهر

    بهترين زمان براي بازديد از اين جاذبه اوايل بهار تا اواخر پاييز مي باشد.

    ویژگی‌ها دهکده گردشگری امید بوشهر

    فاز نخست دهکده گردشگری امید به مساحت 14 هکتار در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر احداث‌ شده است اما کل دهکده گردشگری بوشهر در سطح 85 هکتار و دارای 4 فاز است که با توسعه این طرح شاهد چشم‌انداز جدیدی از ساحل بوشهر در ورودی شهر خواهیم بود.

    امکانات ویژه دهکده گردشگری امید بوشهر

    فضای سبز، آلاچیق، محل نشستن و استراحت، سرویس‌های بهداشتی

    سایر اطلاعات دهکده گردشگری امید بوشهر

    تا پیش از این همه محدوده ساحل شهر بوشهر به نوار حدود ۱۲ کیلومتری از پارک سیادت تا پارک دانشجو اختصاص داشت و مابقی ساحل در اختیار پادگان ها، بندر، گمرک و دستگاههای دیگر بوده، ولی آزادسازی بخشی از اراضی نیروی دریایی ارتش و ایجاد دهکده گردشگری در آن، اکنون جبهه جدیدی از ساحل اینبار در شرق بوشهر را نمایان کرده است،
    چه جوری برم ؟
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    پیاده‌روی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.