2.8
از14 نظر

راسته عطر و ادکلن کوچه مروی

    14405
    نمایش

    اگر علاقه مند به خريد عطر و ادکلن هستيد و مي خواهيد بورس عطر و ادکلن در تهران را ببينيد، حتما به کوچه مروي واقع در خيابان ناصر خسرو سري بزنيد؛ جايي که تمامي عطر هاي مختلف را مي توانيد در آن پيدا کنيد و در لابه لاي مغازه هاي عطر فروشي و فروش ادکن چرخ بزنيد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات راسته عطر و ادکلن کوچه مروی

    در راسته عطر و ادکلن کوچه مروی انواع عطر و ادکلم پیدا می شود، با هر قیمت و هر سلیقه ای. فقط تنها نکته این است که باید دقت کنید و بتوانید ادکن های اصل و فیک را به خوبی تشخیص دهید زیرا در بعضی از این فروشگاه ها عطر های فیک به جای عطر های اصل با قیمت های بالا به فروش می رسد .

    تاریخچه راسته عطر و ادکلن کوچه مروی

    مروی از کوچه‌های قدیمی تهران است و از همان ایام در شمار اماکن معروف خرید محسوب می‌شده‌ است که در مجاورت خیابان ناصرخسرو واقع شده‌ است. کوچه مروی، کوچه‌ای شرقی‌غربی است و از سمت غرب و از خیابان ناصرخسرو مقابل شمس‌العماره شروع شده و به خیابان پامنار ختم می‌شود. به دلیل وجود مهاجران عرب در این محل جلوه‌های فرهنگ و زندگی عربی را می‌توان در این کوچه و اطرافش دید. وجود تعدادی خوراک‌فروشی با تابلوهایی به زبان عربی و عرضه خوراک‌هایی نظیر فلافل نشانگر این فرهنگ است. اگر در این کوچه قدم بردارید، معمولا چند نفر عرب‌زبان را در حال مکالمه خواهید دید که بخش قابل توجهی از کسبه بازار را هم تشکیل می‌دهند. در اوایل سلطنت فتحعلی‌شاه ازبک‌ها به مرو حمله کردند و محمدحسین‌خان که اجدادش از زمان شاه طهماسب صفوی حکومت آن حدود را داشتند، از آنان شکست خورد و در سال 1214 هجری قمری به کابل فرار کرد و از آنجا به قندهار و از قندهار به سیستان رفت و در نهایت به تهران آمد. در تهران نیز با عزت و احترام فتحعلی‌شاه مواجه شد و لقب فخرالدوله یافت. وی که از کارهای درباری سر باز زد در محله کنونی کوچه مروی با احداث بناهایی به زندگی ادامه داد. وی در طول اقامت خود در تهران، ثروت فراوانی اندوخت و در غربی‌ترین نقطه محله عودلاجان داخل حصار صفوی شهر تهران خانه و باغی برای خود تدارک دید. آن باغ و خانه در کوچه مقابل عمارت شمس‌العماره که امروز به کوچه مروی شهرت دارد، قرار داشت.

    شرایط استفاده راسته عطر و ادکلن کوچه مروی

    برای رسیدن به کوچه مروی چند راه پیش رو دارید. آسان‌ترین راه استفاده از مترو است؛ با رفتن به ایستگاه متروی امام‌خمینی و سپس طی مسیر به سمت خیابان باب همایون. اگر از میدان توپخانه وارد خیابان باب همایون شوید، از طریق خیابان باب همایون، به خیابان ناصرخسرو می‌رسید. در قسمت ورودی کوچه مروی، مجسمه زیبایی قرار دارد. مسیر دیگر از طریق خیابان ناصرخسرو، کوچه خدابنده لو، بعد از باغچه علیخان، مقابل سقاخانه فرات است.
    چه جوری برم ؟

    پیاده روی

    اگر از میدان امام خمینی وارد خیابان باب همایون شوید، از طریق خیابان باب همایون، به خیابان ناصرخسرو می‌رسید. در قسمت ورودی کوچه مروی، مجسمه زیبایی قرار دارد. مسیر دیگر از طریق خیابان ناصرخسرو، کوچه خدابنده لو، بعد از باغچه علیخان، مقابل سقاخانه فرات است.

    مترو

    آسان‌ترین راه برای رسیدن به کوچه مروی تهران و راسته خرید عطر و ادکن پایتخت استفاده از مترو است؛ با رفتن به ایستگاه متروی امام‌خمینی و سپس طی مسیر به سمت خیابان باب همایون می توانید به کوچه مروی برسید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    راسته عطر و ادکلن خريد کوچه مروي راسته عطر و ادکلن راسته خريد راسته کوچه مروي عطر و ادکلن راسته راسته خريد عطر و ادکلن کوچه مروي خريد راسته خريد عطر و ادکلن خريد کوچه مروي کوچه مروي راسته کوچه مروي عطر و ادکلن کوچه مروي خريد راسته عطر و ادکلن خريد راسته عطر و ادکلن کوچه مروي راسته خريد عطر و ادکلن راسته خريد کوچه مروي راسته کوچه مروي عطر و ادکلن راسته کوچه مروي خريد عطر و ادکلن راسته خريد عطر و ادکلن راسته کوچه مروي عطر و ادکلن خريد کوچه مروي عطر و ادکلن خريد راسته عطر و ادکلن کوچه مروي راسته عطر و ادکلن کوچه مروي خريد خريد راسته عطر و ادکلن خريد راسته کوچه مروي خريد عطر و ادکلن راسته خريد عطر و ادکلن کوچه مروي خريد کوچه مروي راسته خريد کوچه مروي عطر و ادکلن کوچه مروي راسته عطر و ادکلن کوچه مروي راسته خريد کوچه مروي عطر و ادکلن راسته کوچه مروي عطر و ادکلن خريد کوچه مروي خريد راسته کوچه مروي خريد عطر و ادکلن راسته عطر و ادکلن خريد کوچه مروي راسته خريد کوچه مروي عطر و ادکلن راسته کوچه مروي عطر و ادکلن خريد راسته خريد عطر و ادکلن کوچه مروي راسته خريد کوچه مروي عطر و ادکلن راسته عطر و ادکلن کوچه مروي خريد عطر و ادکلن راسته خريد کوچه مروي عطر و ادکلن راسته کوچه مروي خريد عطر و ادکلن خريد کوچه مروي راسته عطر و ادکلن خريد راسته کوچه مروي خريد راسته عطر و ادکلن کوچه مروي خريد عطر و ادکلن راسته کوچه مروي خريد کوچه مروي راسته عطر و ادکلن خريد کوچه مروي عطر و ادکلن راسته کوچه مروي راسته عطر و ادکلن خريد کوچه مروي عطر و ادکلن راسته خريد کوچه مروي خريد راسته عطر و ادکلن کوچه مروي عطر و ادکلن خريد راسته کوچه مروي خريد عطر و ادکلن راسته