0
از0 نظر

زیپ لاین کماندو (زیپ لاین باغ موزه دفاع مقدس)

    242
    نمایش

    زیپ لاین واقع در محوطه باغ موزه دفاع مقدس بیش از 210 متر طول دارد که با ارتفاع 35 متری از سطح زمین عبور می کند و در نوع خود بزرگ ترین زیپ لاین تهران به شمار می رد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات زیپ لاین کماندو (زیپ لاین باغ موزه دفاع مقدس)

    زیپ لاین کماندو که از وسط دره موزه دفاع مقدس عبور می کند بزرگ ترین و هیجان انگیزترین زیپ لاین تهران است که همه افراد بالای 12 سال می توانند از آن استفاده کنند.

    شرایط استفاده زیپ لاین کماندو (زیپ لاین باغ موزه دفاع مقدس)

    در روزهای طوفانی، بارانی و برفی خدمات ارائه نمی شود استفاده همزمان آقایان و خانم ها تجهیزات ایمنی در محل بصورت رایگان ارائه می گردد سرعت 70 تا 100 کیلومتر در ساعت آموزش نحوه استفاده از خدمات زیپ لاین کماندو در محل این باشگاه انجام خواهد گرفت

    سایر اطلاعات زیپ لاین کماندو (زیپ لاین باغ موزه دفاع مقدس)

    زیپ لاین یک تفریح سالم و خانوادگی می باشد که از طریق یک قرقره که به یک سیم بکسل وصل شده و از مسافتی بین دو نقطه عبور می‌کند.
    چه جوری برم ؟

    ماشین شخصی

    از میدان ونک و یا اتوبان مدرس وارد بزرگراه شهید حقانی شوید و نرسیده به ایستگاه مترو، در جنب بوستان طالقانی وارد خیابان «گذر سرو» شوید. می توانید خودروی خود را در همین خیابان پارک کرده و به باغ موزه دفاع مقدس بروید.

    اتوبوس

    برای استفاده از اتوبوس می توانید از خطوط منتهی به پایانه حقانی استفاده کنید. همچنین اتوبوس های میدان ونک - رسالت نیز در مقابل باغ موزه دفاع مقدس ایستگاه دارند.

    مترو

    ایستگاه مترو حقانی واقع در خط یک مترو تهران درست در جوار باغ موزه دفاع مقدس قرار دارد. همچنین می توانید از ایستگاه مترو همت واقع در خط یک پیاده شوید و از ضلع جنوبی وارد فضای باغ موزه دفاع مقدس شوید.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.