0
از0 نظر

شهربازی ژوپیتر

    7570
    نمایش

    شهربازي ژوپيتر با بيش از ۱۰۰ دستگاه بازي براي تمامي سنين يکي از شهربازي هاي سرپوشيده جديد تهران به شمار مي رود.  ژوپيتر يک سياره‌ي فضايي، پر ازموجودات فضايي است. بچه‌ها از تونل‌هاي فضايي مي‌گذرند؛ از سرسره‌ها سرازير مي‌شوند؛ از ديوارها بالا مي‌روند، موانع را پشت سر مي‌گذارند و ساعات خوشي را براي خود خلق مي کنند.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات شهربازی ژوپیتر

    شهربازی «ژوپیتر» در طبقه دوم مجتمع تجاری، فرهنگی کوروش واقع شده است که در آن می توانید در کنار تفریح، خرید، تماشای فیلم و سرگرمی، کودکانتان را به بازی ببرید. شهربازی ژوپیتر شهری پر از بازی، شادی و هیجان است، شهری که فارغ از تمام هیاهوهای کاری، دنیایی سراسر رنگ و نور و نشاط را برای کودکان و نوجوانان حتی بزرگسالان فراهم آورده است. شهر بازی «ژوپیتر» جنب فود کورت، همسایه‌ی سینما و دارای سالن های جشن بسیار لوکس و پیشرفته است.

    ویژگی‌ها شهربازی ژوپیتر

    ژوپیتر یک سیاره‌ی فضایی است، پر ازموجودات فضایی. بچه‌ها در ایستگاه فضایی، از تونل‌های فضایی می‌گذرند؛ از سرسره‌ها سرازیر می‌شوند؛ از دیوارها بالا می‌روند، موانع را پشت سر می‌گذارند و میکروب‌ها را نابود می‌کنند و همچنین لوکوموتیو پاکی در هنگام عبور از تونل با موجودات فضایی آلوده روبرو می‌شود اما آقای پاکی به جنگ آلودگی‌ها می‌رود و آن‌ها را از بین می‌برند و کمی آن سوتر بچه‌ها سوار سفینه‌ی فضایی می‌شوند و بزرگ‌ترها دستگاه سقوط آزاد را امتحان می‌کنند و لذت می‌برند.

    زمان مناسب بازدید شهربازی ژوپیتر

    از شنبه تا چهارشنبه: از ساعت 11 الی 23:30 پنجشنبه، جمعه : 11 الی 24 بامداد

    پیشنهاد ویژه شهربازی ژوپیتر

    ماشین های کوبنده، چرخ و فلک ، اسب سواری و ... از جمله بازی های شاد مجتمع تفریحی ژوپیتر در مرکز خرید کوروش تهران است.

    شرایط استفاده شهربازی ژوپیتر

    شهربازی «ژوپیتر» واقع در طبقه دوم مجتمع تجاری فرهنگی کورش واقع شده است. این شهربازی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع، با جدیدترین دستگاه‌های منحصر به فرد بازی روز دنیا و با بهره‌گیری از پرسنل آموزش دیده و متبحر، از آغازین روزهای شروع به کار مجتمع تجاری کورش، شروع به کار کرده است. در این شهر بازی حدود ۱۰۰ دستگاه بازی وجود دارد که تمامی سنین را دربرمی‌گیرد. با توجه به اهمیت سلامتی روحی و جسمی کودکان جامعه، شهر بازی مدرن «ژوپیتر» احداث شده تا بازدیدکنندگان بتوانند فارغ از هیاهوهای کاری، لحظات خوشی را برای خود و خانواده‌هایشان فراهم کنند.

    امکانات ویژه شهربازی ژوپیتر

    ـ در داخل شهر بازی سرویس بهداشتی بانوان و آقایان و تختی به منظور تعویض پوشک بچه در نظر گرفته شده است. ـ یک غرفه در محوطه شهر بازی، نوشابه، بستنی و آب میوه عرضه می‌کند. ـ نیمکت‌هایی نیز روبروی ایستگاه فضایی برای استراحت تعبیه شده است.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.