2.7
از15 نظر

مجتمع تفریحی ورزشی پرشین

    5971
    نمایش

    دهکده تفريحي ورزشي پرشين قم که در جنوبي ترين نقطه شهر قرار دارد، تنها یکی از چندین جاذبه گردشگری تفریحی این منطقه به شمار می رود. همه روزه بسیاری از شهروندان و مسافرانی که با هدفی چون زیارت به استان قم سفر کردند، از این جاذبه نیز بازدید می کنند. در این دهکده با وجود امکاناتی چون کارتينگ، بوفه، ميني گلف،می توانید اوقات مفرح و هیجان انگیزی را در کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات مجتمع تفریحی ورزشی پرشین

    دهکده ورزشی پرشین یکی از پتانسیل های بوستان غدیر استان قم و مکانی برای تفریح عموم مردم است که جوانان در شمار مخاطبین و طرفداران اصلی آن قرار می گیرند.

    ویژگی‌ها مجتمع تفریحی ورزشی پرشین

    این مجموعه چند وقت یک بار مسابقاتی برگزار می کند از جمله آن که کارتینگ پرشین میزبان انواع مسابقات از جمله دومین مسابقات کارتینگ کشور و مسابقات دانشجویی بوده است.

    زمان مناسب بازدید مجتمع تفریحی ورزشی پرشین

    با توجه به وضعیت آب و هوایی استان قم، فصل بهار و اوایل پاییز زمان مناسبی برای بازدید از این جاذبه است.

    سیمای عمومی مجتمع تفریحی ورزشی پرشین

    سیمای عمومی مجتمع تفریحی ورزشی پرشین

    سایر اطلاعات مجتمع تفریحی ورزشی پرشین

    حتما تا حالا لذت سرعت را تجربه کرده اید؛ این که پایتان را روی گاز بگذارید و با سرعت در مسیری پرپیچ و خم برانید، لحظات هیجان انگیزی را رقم می زند. کارتینگ یکی از آن ورزش ها و تفریح های مهیجی است که می توانید در ایام تعطیل برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنید.کارتینگ یکی از رشته های مهیج اتومبیل رانی است و رانندگان بزرگی مثل شوماخر از کارتینگ، اتومبیلرانی را شروع کرده اند.اصولا کارتینگ رشته «مادر» اتومبیلرانی است و شما با ماشین هایی لذت رانندگی را تجربه می کنید که ۱۲۵ سی سی است.

    اگر بخواهید به صورت حرفه ای کارتینگ سواری کنید، می توانید سرعتی حدود ۱۸۰ کیلومتر در ساعت را تجربه کنید، اما برای افرادی که رنتال سواری می کنند، سرعت ماشین های کارتینگ ۷۰ کیلومتر در ساعت است.رنتال در اصطلاح به ماشین های کارتینگ اجاره ای می گویند. برای عموم مردمی که می خواهند رانندگی را با سرعت بالا تجربه کنند، رنتال سواری بهترین فرصت است.

    چه جوری برم ؟

    تاکسی

    تاکسی های شهری قم می توانند شما را برای بازدید از این جاذبه راهنمایی کنند.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    نمازخانه
    تلفن عمومی
    پارکینگ/ جای پارک
    بوفه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    محل استراحت
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    شب‌گردی
    پیاده‌روی
    شکم‌گردی
    خرید
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    مجتمع تفريحي پرشين قم مجتمع تفريحي مجتمع پرشين مجتمع قم تفريحي مجتمع مجتمع پرشين تفريحي قم پرشين مجتمع پرشين تفريحي پرشين قم قم مجتمع قم تفريحي قم پرشين مجتمع تفريحي پرشين مجتمع تفريحي قم مجتمع پرشين تفريحي مجتمع پرشين قم مجتمع قم تفريحي مجتمع قم پرشين تفريحي مجتمع پرشين تفريحي مجتمع قم تفريحي پرشين قم تفريحي پرشين مجتمع تفريحي قم مجتمع تفريحي قم پرشين پرشين مجتمع تفريحي پرشين مجتمع قم پرشين تفريحي مجتمع پرشين تفريحي قم پرشين قم مجتمع پرشين قم تفريحي قم مجتمع تفريحي قم مجتمع پرشين قم تفريحي مجتمع قم تفريحي پرشين قم پرشين مجتمع قم پرشين تفريحي مجتمع تفريحي پرشين قم مجتمع پرشين قم تفريحي مجتمع قم تفريحي پرشين مجتمع پرشين تفريحي قم مجتمع پرشين قم تفريحي مجتمع تفريحي قم پرشين تفريحي مجتمع پرشين قم تفريحي مجتمع قم پرشين تفريحي پرشين قم مجتمع تفريحي پرشين مجتمع قم پرشين مجتمع تفريحي قم پرشين تفريحي مجتمع قم پرشين قم مجتمع تفريحي پرشين قم تفريحي مجتمع قم مجتمع تفريحي پرشين قم تفريحي مجتمع پرشين قم پرشين مجتمع تفريحي قم تفريحي پرشين مجتمع قم پرشين تفريحي مجتمع