3
از69 نظر

مجتمع تفریحی گرین لند

    20395
    نمایش

    گرين لند يا سرزمين سبز صدرا داراي مجموعه های متعدد تفريحي از جمله مجتمع اقامتی، سالن هاي ورزشی، رستوران و فود کورت، دهکده سلامت، کنسرت هاي تابستانه و مجموعه فرهنگي- تجاري است. همنچنین، در اين مجموعه علاوه بر فضاهای ورزشی روباز متعدد، بنايی بسيار زيبا با نمای باشکوه جهت ايجاد استخر و چندين مجموعه سونا، ماساژ و آب درمانی و کافی شاپ و سالن‌های بدنسازی، بولينگ و بيليارد و... در نظر گرفته شده است.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات مجتمع تفریحی گرین لند

    مجموعه مرکز همایش و جشن های Green Land مشتمل بر دو تالار مجزا (1- بهار و 2- گالری جشن ها) است که امکان برگزاری همزمان جشن ها و مراسم متعدد و همچنین امکان برگزاری همزمان همایش ها و کنگره ها با کارگاه های آموزشی مرتبط و نیز برپایی نمایشگاه های تخصصی را دارا است.

    تاریخچه مجتمع تفریحی گرین لند

    مجموعه سرزمین سبز (Green Land) ، در ضلع جنوبی ویلا باغ های گلبهار صدرا با چشم اندازی بدیع و تلفیقی ماهرانه از هنر معماری و طبیعت واقع شده است. این پروژه توسط معمار برجسته ایران و جهان، استاد مهرداد ایروانیان طراحی و با بهره مندی از خبره ترین مهندسین و سخت کوشی متولیان به اجرا درآمده و احداث گردیده است.

    مطالعات اولیه طرح طی مدت 3 سال (1383 تا 1386) و عملیات اجرایی آن در سال 1387 در سفر مقام معظم رهبری به استان فارس توسط معاون محترم رئیس جمهور و وزیر محترم راه و شهر سازی کلنگ زنی و فاز اول آن پس از 8 سال کار شبانه روزی در هشتم مهر ماه 1391 همزمان با هفته گردشگری و بزرگداشت روز جهانی جهانگردی با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح گردید.

    ویژگی‌ها مجتمع تفریحی گرین لند

    رستوران اصلی مجتمع یکی از مجموعه های کم نظیر این مرکز تفریحی به شمار می رود که از معماری پیچیده ای برخوردار است و بصورت معلق در ارتفاع ده متری بر روی دریاچه ای مصنوعی واقع شده است؛ رستوران این امکان را به مراجعه کنندگان می دهد تا به محض ورود به مجتمع گرین لند شیراز، شاهد بنایی مدرن و زیبا بر روی دریاچه ای باشند که از شش سطح مختلف تشکیل شده است.

    شما می توانید آبشار ضلع جنوبی رستوران را از زیر آن مشاهده کنید و بدون شک از چیدمان فضاهای سبز، آب نماها، دریاچه و طبیعت موجود شگفت زده خواهید شد. همچنین، باربیکیو و رستوران سنتی مجموعه سرزمین سبز در فضایی بسیار زیبا و دلنشین به همراه موسقی زنده همه روزه پذیرای مشتریان خود است.

    سیمای عمومی مجتمع تفریحی گرین لند

    محیطی‌ رویایی همراه با نورپردازی بی‌ نظیر مناسب همراه با فضای باز و سبز فراوان تفریحی دلپذیر را برای شما رقم خواهد زد. سایت کنسرت ها در باغ آب و نور در ضلع شرقی پروژه واقع شده و از معماری خاص ، فضای سبز و نورپردازی حرفه ای برخوردار است.

    مراجعین پس از ورود به سایت کنسرت ها و گذر از کنار آب نماهای بسیار زیبا به یکی از زیباترین آب نماهای کشور رسیده و حس زیبایی را تجربه می کنند.

    پیشنهاد ویژه مجتمع تفریحی گرین لند

    در مرکز گرین لند یک جاده سلامتی با طول تقریبی ٣ کیلومتر و ایستگاههای متعدد با زیبایی های خاص جهت پیست دوچرخه سواری در نظر گرفته شده که می توانید از آن نیز استفاده کنید. همینطور فراموش نکنید که کلیه غذاهای باربیکیو و سفره خانه سنتی بصورت بیرون بر هم عرضه می شود.

    امکانات ویژه مجتمع تفریحی گرین لند

    پارکینگ اختصاصی و مجموعه اقامتی از امكانات ويژه اين مجتمع به شمار می رود.

    سایر اطلاعات مجتمع تفریحی گرین لند

    مجموعه اقامتی مجتمع گرین لند شامل ٣٨ واحد اقامتی به صورت سوئیت های ١ و ٢ خوابه است که در ضلع جنوبی مجتمع و مشرف بر کلیه بلوک ها قرار دارد دارای چشم اندازی بسیار زیبا بر رشته کوههای شمالی شهر صدرا و دریاچه واقع در مجتمع است.

    این مجموعه در مجاورت جاده ای است که از ضلع شمال غرب وارد مجتمع و از ضلع شمال شرق خارج می شود. جاده موصوف مناظر بسیار زیبایی را در دید مسافران و بازدید کنندگان محترم قرار می دهد و بنای این مجموعه بصورت بنگلو (Bungalow) و با تأسی از شهر زیبای ماسوله با موقعیتی مشابه توسط معمار مجتمع طراحی شده است. همینطور مجموعه فرهنگی-تجاری در ضلع شمالی مجتمع و مجاور خیابان واقع شده و در طبقات آن امکان مشاهده مناظر دوردست از سه طرف میسر است.

    نکات مثبت مجتمع تفریحی گرین لند

    «اکوپارک صدرا» از جاذبه‌های نزدیک مجتمع تفریحی گرین لند است که بازدید از آن را نیز به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    زمان مناسب بازدید مجتمع تفریحی گرین لند

    با توجه به وضعيت آب و هوايی استان فارس، فصل بهار زمان مناسبی برای سفر به اين استان و بازديد از جاذبه های آن خواهد بود.

    چه جوری برم ؟

    تاکسی

    تاکسی‌های شهری می‌توانند شما را برای بازدید از این جاذبه راهنمایی کنند.
    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    کارتخوان
    نمازخانه
    مناسب برای کهنسالان
    سرویس بهداشتی
    سرپوشیده
    محل استراحت
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    نزدیکترین اماکن مهم
    پمپ بنزین ( صدرا )
    تفریحات
    عکاسی
    شب‌گردی
    پیاده‌روی
    شکم‌گردی
    خرید
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    مجتمع تفريحي گرين لند شيراز مجتمع تفريحي مجتمع گرين لند مجتمع شيراز تفريحي مجتمع مجتمع گرين لند تفريحي شيراز گرين لند مجتمع گرين لند تفريحي گرين لند شيراز شيراز مجتمع شيراز تفريحي شيراز گرين لند مجتمع تفريحي گرين لند مجتمع تفريحي شيراز مجتمع گرين لند تفريحي مجتمع گرين لند شيراز مجتمع شيراز تفريحي مجتمع شيراز گرين لند تفريحي مجتمع گرين لند تفريحي مجتمع شيراز تفريحي گرين لند شيراز تفريحي گرين لند مجتمع تفريحي شيراز مجتمع تفريحي شيراز گرين لند گرين لند مجتمع تفريحي گرين لند مجتمع شيراز گرين لند تفريحي مجتمع گرين لند تفريحي شيراز گرين لند شيراز مجتمع گرين لند شيراز تفريحي شيراز مجتمع تفريحي شيراز مجتمع گرين لند شيراز تفريحي مجتمع شيراز تفريحي گرين لند شيراز گرين لند مجتمع شيراز گرين لند تفريحي مجتمع تفريحي گرين لند شيراز مجتمع گرين لند شيراز تفريحي مجتمع شيراز تفريحي گرين لند مجتمع گرين لند تفريحي شيراز مجتمع گرين لند شيراز تفريحي مجتمع تفريحي شيراز گرين لند تفريحي مجتمع گرين لند شيراز تفريحي مجتمع شيراز گرين لند تفريحي گرين لند شيراز مجتمع تفريحي گرين لند مجتمع شيراز گرين لند مجتمع تفريحي شيراز گرين لند تفريحي مجتمع شيراز گرين لند شيراز مجتمع تفريحي گرين لند شيراز تفريحي مجتمع شيراز مجتمع تفريحي گرين لند شيراز تفريحي مجتمع گرين لند شيراز گرين لند مجتمع تفريحي شيراز تفريحي گرين لند مجتمع شيراز گرين لند تفريحي مجتمع