0
از0 نظر

کاروانسرای میامی

    1036
    نمایش

    کاروانسرای شاه عباسی میامی، تنها یکی از چندین کاروانسرای تاریخی و جاذبه تماشایی استان سمنان است که در مرکز شهری با همین نام واقع شده و قدمت آن به دوران صفويه مربوط می شود. این کاروانسرا در تاریخ 17 اردیبهشت سال 1365 در فهرست آثار ملي ايران به ثبت رسيد و از سال 1374 مرمت آن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

    warning icon
    اگر فکر میکنی این اطلاعات نیاز به اصلاح یا افزودن داره . روی دکمه زیر کلیک کن

    مشخصات کاروانسرای میامی

    کاروانسرای میامی، از جمله کاروانسراهای تاریخی و تماشایی استان سمنان می باشد که دارای 5250 متر مربع زیربنا است. این جاذبه همه ساله بسیاری از گردشگران و مسافران را به خود جذب می کند.

    تاریخچه کاروانسرای میامی

    قدمت این کاروانسرا به دوران صفویه بر می گردد.

    سایر اطلاعات کاروانسرای میامی

    کاروانسرای میامی در تاریخ 17 اردیبهشت سال 1365 در فهرست آثار ملي ايران به ثبت رسيد و از سال 1374 مرمت آن آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

    ویژگی‌ها کاروانسرای میامی

    کاروانسرای میامی به فرم حیاط مرکزی و از نوع چهار ایوانی بوده که با آجر ساخته شده است. همچنین، ورودی این بنا که به شکل هشتی و در دو اشکوب است، در ضلع شمالی کاروانسرا قرار دارد.

    زمان مناسب بازدید کاروانسرای میامی

    با توجه به شرایط آب و هوایی استان سمنان، فصل بهار مناسب ترین زمان برای سفر به این استان و بازدید از جاذبه های آن است.

    سیمای عمومی کاروانسرای میامی

    در سردرب ورودی این کاروانسرا، کتیبه های سنگی حجاری و نصب شده که تاریخ ساخت و بانی آن بر روی آن درج شده است و از این حیث منحصر به فرد می باشد.

    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی کجا‌بمونیم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟

    امکانات و ویژگی‌ها

    امکانات کلی
    مناسب برای بانوان
    مناسب برای کهنسالان
    مناسب برای کودکان
    آنتن‌دهی تلفن همراه
    تفریحات
    عکاسی
    سختی مسیر
    آسان (راهپیمایی)
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال
    Waves Waves Waves

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگه فکر می‌کنی یه مقصد واسه بیرون زدن، سراغ داری و ما معرفیش نکردیم، خودت می‌تونی داخل سایت به بقیه معرفی کنی. دم شما گرم که همراهی.

    برچسب ها
    کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي کاروانسراي ميامي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي سمنان کاروانسراي ميامي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان تاريخ گردي تاريخ گردي کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي سمنان کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي سمنان سمنان کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سمنان تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سمنان تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان تاريخ گردي سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سمنان تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان کاروانسراي ميامي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سمنان تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي سمنان تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سمنان کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سمنان تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي سمنان تاريخ گردي سمنان کاروانسراي ميامي سرا و کاروانسرا در سمنان تاريخ گردي سرا و کاروانسرا در سمنان سمنان کاروانسراي ميامي تاريخ گردي سمنان سرا و کاروانسرا در سمنان کاروانسراي ميامي