اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

    اقامتگاه بوم گردی نگار با معماری و چیدمان سنتی و اصیل ایرانی خود حس دل نشین زندگی در خانه های باصفای سنتی و روستایی را در شما زنده خواهد کرد. این اقامتگاه دارای ۱۲ باب اتاق سنتی شامل ۳ باب اتاق ۳ تخته، ۳ باب اتاق ۲ تخته، ۱ باب اتاق ۵ تخته و ۱ سالن ۱۶ نفری با سرویس کف خواب است.

    • تعداد بازدید

      9

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بومگردی نگار ورزنه

    مشخصات

    برای اقامت در این خانه ی بومی باید به شهر ورزنه سفر کنید، شهری در نزدیکی تالاب بین‌المللی گاوخونی که تنها شهر در ایران است که زنان آن همچنان به‌ شیوه سنتی چادر سفید به سر دارند. همچنین به علت کم بودن مساحت شهر ورزنه شما می توانید از بسیاری از آثار تاریخی و طبیعی این شهر به صورت پیاده دیدن نمایید اما برای دیدن قلعه قورتان، آسیاب شتر، گاوچاه و گاوگرد نیاز به وسیله ی حمل و نقل خواهد داشت جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر گردشگران عزیز می توان به پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت ناحدود رایگان، آشپزخانه عمومی، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم سرمایشی و گرمایشی نظیر شوفاژ، کولر آبی، گازی و پنکه اشاره کرد. گفتنی است تمامی اتاق های این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل می باشند. و سرویس بهداشتی ایرانی واخل حیاط و در محوطه اقامتگاه موجود است.

    تاریخچه

    ورزنه نام یک شهر زیبا از توابع بن‌رود اصفهان است. آثار تاریخی بسیار زیبا و دسترسی به کویر تلماسه‌ای از دلایل علاقه گردشگران به این منطقه است. ورزنه به شهر چادرهای سفید نیز مشهور است که در آن خانم‌ها اکثرا از چادرهای سفید استفاده می‌کنند.

    ویژگیها

    اقامتگاه بوم گردی نگار با معماری و چیدمان سنتی و اصیل ایرانی خود حس دل نشین زندگی در خانه های باصفای سنتی و روستایی را در شما زنده خواهد کرد. این اقامتگاه دارای ۱۲ باب اتاق سنتی شامل ۳ باب اتاق ۳ تخته، ۳ باب اتاق ۲ تخته، ۱ باب اتاق ۵ تخته و ۱ سالن ۱۶ نفری با سرویس کف خواب است.از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این اقامتگاه جهت رفاه و آسایش هر چه بیشتر گردشگران عزیز می توان به پارکینگ غیر مسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، اینترنت ناحدود رایگان، آشپزخانه عمومی، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، راهنمای تورهای گردشگری، سیستم سرمایشی و گرمایشی نظیر شوفاژ، کولر آبی، گازی و پنکه اشاره کرد. گفتنی است تمامی اتاق های این اقامتگاه دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مستقل می باشند. و سرویس بهداشتی ایرانی واخل حیاط و در محوطه اقامتگاه موجود است.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید