اقامتگاه بوم گردی آئینه خانه قهی

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی آئینه خانه قهی

    عمارت آینه خانه یکی از خانه های قدیمی روستای قهیست که ساختار زیبایی از خشت و آجر دارد . بنای خانه با وجود بازسازی هنوزهم حالت قدیمی و سنتی بودن خود را حفظ کرده است با همان درب و پنجره های چوبی هلالی با شیشه های رنگی . بوم گردی آینه خانه 6 باب اتاق دارد و میتواند پذیرای 20 میهمان باشد . علاوه براین مجموعه یک حیاط سنتی یک حوض آبی کوچک هم دارد .

    • تعداد بازدید

      26

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی آئینه خانه قهی

    مشخصات

    اقامتگاه بوم‌گردی عمارت آینه خانه در شهر کوهپایه در استان اصفهان در روستای قهی قرار دارد. این اقامتگاه دارای ۵ اتاق است.

    سایر اطلاعات

    عمارت زیبا و سنتی دارای ۶ اتاق همراه با ۱۰ تخت یک نفره ۳ اتاق در طبقه پایین و ۲ اتاق در طبقه بالا قرار دارد. ظرفیت هر اتاق ۴ نفر می باشد، که ۲ تخت یک نفره و ۲ نفر به صورت کفخواب داخل اتاق می باشد. کل اقامتگاه ۲۰ نفر ظرفیت دارد. حیاطی زیبا و باصفا فضای سنتی همراه با صبحانه سلف سرویس قیمت اعلام شده اقامت به همراه صبحانه می باشد. با هماهنگی قبلی نهار و شام قابل سرو می باشد

    زمان مناسب بازدید

    بهترين زمان براي بازديد از اين جاذبه فصل بهار و پاييز مي باشد.

    شرایط استفاده

    اقامت برای کودکان زیر 7 سال رایگان می باشد.

    پیشنهاد ویژه

    گردشگران و طبیعت گردان عزیز می توانند علاوه بر اقامت در این خانه بومی و بهره بردن از سکوت و آرامش کویر از دیگر جاذبه های گرشگری این منطقه نظیر کویر ورزنه، تالاب و باتلاق گاو خونی، قنات(کاریز)، قلعه و مزرعه خیرآباد، ارگ تاریخی قورتان، کبوترخانه های اژیه و آب گرم بازدید کنند.

    امکانات ویژه

    سیستم گرمایشی و سرمایشی اتاق های این اقامتگاه بوم گردی اسپیلیت می باشد . 5 باب از اتاق ها دارای دو تخت تک نفره بوده و یک اتاق کفخواب می باشد . امکان سفارش غذا با هماهنگی قبلی برای میهمانان مهیاست . هر اتاق دارای سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی می باشد . صبحانه بوم گردی آینه خانه بصورت سلف است . درون مجموعه یک سالن مجهز به میز و صندلی قرار داده شده که برای سرو صبحانه و وعده های غذایی مورد استفاده قرار میگیرد . اقامتگاه دارای پارکینگ نیست اما بیرون خانه مکان امن برای پارک خودرو وجود دارد .

    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟

    امکانات اقامتگاه بوم گردی آئینه خانه قهی

    تیم گردآوری
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید