اقامتگاه بوم گردی الماس یزد

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی الماس یزد

    اقامتگاه بوم گردی الماس یزد در بافت قديمی شهر يزد واقع شده است. این شهر زیبا که عنوان دومين شهر خشت خام و تاريخي جهان را از آن خود کرده است به شهر بادگير ها و دار العباده نیز شهرت یافته است. این اقامتگاه دارای ساختمانی سنتی دو طبقه و در بافت قدیمی شهر، خیابان امام و در نزدیکی مسجد باستانی منار گلي يزد قرار گرفته است.

    • تعداد بازدید

      14

    • موقعیت

      یزد

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی الماس یزد

    مشخصات

    حیاطی بزرگ و دلنشین که به سبک روستایی و قدیمی دارای دیوار هایی از کاهگل، صندلی و تخت های چوبی و یک حوض آب بزرگ در میانه آن است که در کنار آن ها گلدان هایی سرسبز و پر گل، به زیبایی حیاط افزوده است و گردشگران می توانند ساعاتی را در این حیاط دلنشین بنشینند و از حال و هوای سنتی این اقامتگاه لذت ببرند. اقامتگاه بوم گردی الماس یزد دارای چندین اتاق سنتی با چیدمان قدیمی می باشد که در سه طرف حیاط اقامتگاه در و پنجره های چوبی و رنگی این اتاق ها با معماری به سبک روستایی، به چشم می خورد. تعدادی از اتاق ها در طبقه بالا و تعدادی در طبقه همکف ساخته شده اند.

    ویژگیها

    از جمله امکانات و خدمات موجود در این اقامتگاه می توان به موارد ذیل اشاره کرد: اینترنت نامحدود رایگان که در این اقامتگاه راه اندازی شده است تا گردشگران عزیز بتوانند در هر جای اقامتگاه نظیر اتاق ها، رستوران و لابی به اینترنت دسترسی پیدا کنند. آژانس ویژه گردشگری، ارائه سرویس آژانس به تمامی نقاط داخلی و خارجی شهر یزد توسط رانندگان خبره اقامتگاه برای گردشگران عزیز انجام می گیرد. همچنین سرویس صبحانه، رستوران، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، خدمات خشک شویی، وجود دستگاه واکس کفش، روزنامه رایگان، کافی شاپ، تلویزیون، بالکن اختصاصی، روم سرویس، پارکینگ مسقف از دیگر امکانات ارائه شده در اقامتگاه بوم گردی الماس یزد می باشند.

    شرایط استفاده

    پذیرش کودکان زیر 7 سال رایگان و 7 تا 12 سال نیم بها می باشد.

    سایر اطلاعات

    فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد --> 11.9 کیلومتر ( 23 دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن یزد --> 7.2 کیلومتر ( 16 دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری یزد --> 12.7 کیلومتر ( 25 دقیقه ) فاصله تا بقعه دوازده امام --> 550 متر ( 3 دقیقه ) فاصله تا میدان وقت و ساعت --> 800 متر ( 4 دقیقه ) فاصله تا موزه آب یزد --> 1.4 کیلومتر ( 5 دقیقه ) فاصله تا میدان امیر چخماق --> 1.5 کیلومتر ( 5 دقیقه ) فاصله تا بازار خان ( طولانی ترین بازار یزد ) --> 1.8 کیلومتر ( 6 دقیقه ) فاصله تا خانه ملک التجار --> 1.8 کیلومتر ( 6 دقیقه ) فاصله تا میدان ساعت مارکار ( نقطه وسط ایران ) --> 2.9 کیلومتر ( 9 دقیقه ) فاصله تا آتشکده ورهرام --> 3.5 کیلومتر ( 11 دقیقه ) فاصله تا باغ دولت‌ آباد --> 4.2 کیلومتر ( 11 دقیقه ) فاصله تا عمارت قصر آینه یا موزه آینه و روشنایی --> 8.9 کیلومتر ( 14 دقیقه ) فاصله تا خانه تهرانی ها --> 6.4 کیلومتر ( 15 دقیقه ) فاصله تا عمارت بوستان ناجی --> 11.2 کیلومتر ( 17دقیقه ) فاصله تا دخمه زرتشتیان --> 13.2 کیلومتر ( ۲1 دقیقه ) فاصله تا برج خاموشان --> 15 کیلومتر ( 25 دقیقه ) فاصله تا مسجد جامع کبیر --> 1 کیلومتر ( 4۱ دقیقه ) فاصله تا یخچال خشتی میبد --> 55.3 کیلومتر ( 54 دقیقه )
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید