اقامتگاه بوم گردی باجون خور

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی باجون خور

    اقامتگاه بوم گردی باجون در روستای نصر آباد، شهر خور و بیابانک استان اصفهان واقع شده است که به صورت سنتی با دیوار های کاهگلی و خشتی ساخته شده و فضایی با حال و هوایی روستایی را برای میهمانان خود تداعی می کند.

    • تعداد بازدید

      13

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی باجون خور

    مشخصات

    این خانه بومی یک حیاط نقلی با باغچه ای کوچک دارد که اتاق ها در اطراف آن قرار گرفته اند. ایوان شاه نشین این اقامتگاه مناسب برای دورهمی ها و صرف چای میهمانان می باشد. خانه بومی باجون با داشتن ۱۰ باب اتاق ( ۲ سوئیت ۴ نفره، ۴ اتاق ۶ نفره و ۴ اتاق ۴ نفره ) ظرفیت پذیرایی از ۴۸ نفر را دارد. سوئیت ها دارای سرویس بهداشتی و حمام مستقل هستند اما برای اتاق ها توالت ایرانی مشترک در راهرو قرار گرفته است.

    ویژگیها

    از دیگر خدمات و امکانات این بوم گردی می توان به پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، آشپزخانه عمومی جهت پخت و پز مستقل گردشگران، توالت فرنگی مشترک و راهنمای تور های گردشگری اشاره کرد. گفتنی است سیستم های سرمایشی و گرمایشی اتاق ها کولر آبی و شوفاژ می باشد.کویر مصر در فلات مرکزی ایران واقع شده که از سه جهت غرب، جنوب شرقی و جنوب غربی توسط رشته کوه ها احاطه شده و تپه های شنی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد که گردشگران داخلی و خارجی زیادی را برای تفریحاتی چون شتر سواری، موتور سواری و کویر نوردی به سمت خود جذب می کند.

    زمان مناسب بازدید

    تابستان و پاییز

    شرایط استفاده

    از جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به دریاچه نمک، چال سلکنون، تخت عباسی، تخت عروس و رمل های ماسه ای اشاره کرد که همه ساله گردشگران زیادی به سمت خود جذب می کند.شهر خور در شرق استان اصفهان قرار گرفته و جاذبه های گردشگری و تاریخی فراوانی همچون روستای قدیمی مصر، قلعه تاریخی بیاضه، قلعه جندق، مسجد جامع جندق، گرمه، نارین قلعه، مسجد جامع فرخی، دریاچه نمک خور و بیابانک و … دارد که همه ساله میزبان تعداد زیادی از مسافران می باشد. بهترین فصل سفر به این منطقه اواخر فصل تابستان و پاییز است.

    امکانات ویژه

    اقامت برای کودکان کمتر از ۷ سال رایگان می باشد .

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا مرکز شهر اصفهان : ۳۹۱ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۲۹ دقیقه ) فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان : ۳۷۳ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۱۲ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن اصفهان : ۳۸۹ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۲۱ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن طبس : ۱۹۶ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری کاوه اصفهان : ۳۸۸ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری طبس : ۲۰۰ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه ) فاصله تا بیابان ریگ کله : ۳۵.۲ کیلومتر ( ۲۶ دقیقه ) فاصله تا دریاچه نمک خور : حدود ۳۲ کیلومتر ( ۲۹ دقیقه ) فاصله تا روستای زیبای گرمه ( قلعه گرمه) : ۴۱.۶ کیلومتر ( ۳۳ دقیقه ) فاصله تا کویر مصر : ۴۳.۶ کیلومتر ( ۳۶ دقیقه ) فاصله تا روستای تاریخی و کویری ایراج : ۵۶.۴ کیلومتر ( ۴۸ دقیقه ) فاصله تا قلعه تاریخی بیاضه : ۶۵.۸ کیلومتر ( ۵۰ دقیقه ) فاصله تا قلعه دیدنی جندق : ۹۵.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۸ دقیقه ) فاصله تا کویر حلوان : ۱۸۱ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۴ دقیقه )
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید