اقامتگاه بوم‌ گردی بارنگنون نکا

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم‌ گردی بارنگنون نکا

    اقامتگاه بوم گردی بارنگنون در شهرستان نکا استان مازندران و در منطقه هزارجریب واقع شده است که بر روی تپه ای خارج از روستا قرار دارد و چشم اندازی زیبا رو به روستا و جنگل سرسبز و زمین های کشاورزی دارد. .نکا شهری در استان مازندران است که قدمت تاریخی آن بسیار زیاد است و به دلیل قرار داشتن در دشت آب و هوایی معتدل و مرطوب دارد.منطقه هزار جریب در سه استان مازندران، گلستان و سمنان واقع شده است که منطقه ای کوهستانی و پوشیده از درختان سرسبز وکهن سال که قدمت آن ها به ۴۰ میلیون سال هم میرسد.

    • تعداد بازدید

      37

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم‌ گردی بارنگنون نکا

    مشخصات

    این بوم گردی دارای ۴ اتاق ۳ نفره بوده و ظرفیت پذیرایی از ۱۲ نفر را دارد و گردشگران می توانند در تفریحاتی همچون شب نشینی، دوچرخه سواری شرکت کنند همچنین از جاذبه های طبیعت گردی و گردشگری مثل چشمه های متعدد و جنگل های انبوه و زیبا بازدید نمایند و از بکر بودن و آرامش حاکم بر این منطقه لذت ببرند. تمامی اتاق ها کف خواب و دارای سیستم گرمایشی بخاری هیزمی هستند. به دلیل خنکی هوای منطقه سیستم سرمایشی در اقامتگاه موجود نیست و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز بین تمامی اتاق ها مشترک است.گردشگران می توانند طعم لذیذ غذاهای محلی همچون آش ترش و دیزی سنگی را بچشند.

    ویژگیها

    از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به آبشار اسپه او اشاره کرد که ۳۰ متر ارتفاع دارد و در نهایت به رودخانه نکا ختم می شود.شهر نکا دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی زیادی از جمله غار باستانی گمیشان، برج آرامگاهی امام زاده عبدالله، چشمه آب معدنی قرمرض، دریاچه استخرپشت، آبشار دزده، آبشار اسپه او، چشمه آّب معدنی غارمرزو پارک تپه تاریخی نارنج باغ است که موجب رشد صنعت اکوتوریسم این شهر و جذب گردشگران زیادی شده است.از صنایع دستی این شهر نیز می توان به حصیربافی، سفال، مجسمه سازی و ظروف چوبی اشاره کرد. ۱ کیلومتر انتهایی مسیر ، خاکی می باشد . اما تردد با خودرو امکان پذیر است .

    شرایط استفاده

    اقامت برای کودکان زیر ۷ سال رایگان است.

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم: فاصله تا شهر ساری : ۶۳ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه ) فاصله تا شهر نکا : ۳۵.۶ کیلومتر ( ۴۹ دقیقه ) فاصله تا فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری : ۴۸.۳ کیلومتر ( ۵۹ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن ساری : ۶۰.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۶ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن نکا : ۳۷.۶ کیلومتر ( ۵۳ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری ساری : ۶۲.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۳ دقیقه ) فاصله تا آبشار سه کیله : ۱۹.۷ کیلومتر ( ۲۶ دقیقه ) فاصله تا پارک جنگلی و چشمه آب معدنی قرمرض : ۲۲.۵ کیلومتر ( ۲۸ دقیقه ) فاصله تا منطقه ییلاقی ملاخیل : ۳۲.۵ کیلومتر ( ۴۶ دقیقه ) فاصله تا غار گمیشان : ۳۹.۵ کیلومتر ( ۴۸ دقیقه ) فاصله تا آبشار دزده : ۴۰ کیلومتر ( ۵۵ دقیقه ) فاصله تا دریاچه استخر پشت : ۴۲.۲ کیلومتر ( ۵۹ دقیقه ) فاصله تا پناهگاه حیات وحش میانکاله : ۶۵.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۱دقیقه ) فاصله تا مجموعه تفریحی و سیاحتی عباس آباد : ۶۵.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۹دقیقه ) فاصله تا آبشار سمبی : ۶۰ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه ) فاصله تا بوستان ساحلی چپکرود (دریا) : ۱۰۵ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۵۰ دقیقه )
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید