اقامتگاه بوم گردی باغ عمو نصی نشتارود

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی باغ عمو نصی نشتارود

    این شهر جاذبه های گردشگری و طبیعی زیادی همچون منطقه جنگلی دینارسرا، حیات وحش خشکه داران، حمام سنگی باستانی مکرود، آبشار کمیله وکوه سر و دینارسرا، مرداب نشتارود، منطقه ییلاقی دادکوه، سواحل ماسه ای دریای خزر و جنگلی اسپی او و کوه سردارد.این اقامتگاه دو طبقه دارد و در طبقه هم کف آن میز و صندلی قرار داده شده، طبقه بالا هم به صورت یک سوئیت مجهز با تمامی امکانات برای مسافران آماده شده است.

    • تعداد بازدید

      24

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی باغ عمو نصی نشتارود

    مشخصات

    این سوئیت که ۵۰ متر است ظرفیت پذیرایی از ۶ نفر، یک اتاق خواب با یک تخت دو نفره و ۴ دست هم رخت خواب، یک حمام و سرویس بهداشتی دارد. آشپزخانه مدرن این سوئیت اقامتی دارای مایکروویو، گاز و یخچال می باشد. ایوان این اقامتگاه چشم انداز بسیار زیبایی رو به باغ سرسبز و پوشیده از درختان میوه است. همچنین یک پشه بند هم در بالکن قرار داده شده تا مسافران خواب راحتی در فضای باز داشته باشند. سیستم سرمایشی این سوئیت کولر گازی، وسیستم گرمایشی آن شوفاژ برقی است. در و پنجره های چوبی با سقف شیروانی نمای زیبایی به این اقامتگاه بخشیده است.

    ویژگیها

    باغ این اقامتگاه درختان میوه زیادی همچون آلوچه، تمشک، نارنگی و بوته کدو، گوجه فرنگی، توت فرنگی و کدو دارد که مهمانان می توانند از میوه ها و تخم مرغ های محلی این اقامتگاه استفاده کنند.همچنین در محوطه باغ آلاچیق، استخر، و یک آتشدان برای آماده سازی چای و آش و ماهی آتشی وجود دارد. لازم به ذکر از محوطه باغ که باز است می توان به عنوان پارکینگ استفاده نمود.این اقامتگاه تا شهر ده دقیقه فاصله دارد و مسیر آن هم آسفالت می باشد.یک استخر برای شنا که در کنار آن یک دوش قرار دارد و در استخر دیگر ماهی قزل آلا وجود دارد که مسافران می توانند خودشان ماهی گیری کنند.در این اقامتگاه در هر فصل جشنواره خاصی برگزار می شود :اول مرداد جشنواره تمشک چینی، آخر شهریور جشنواره کیوی قرمز و در فصل بهار هم جشنواره شکوفه پرتقال.

    شرایط استفاده

    اقامت برای کودکان زیر ۱۰ سال در این اقامتگاه رایگان می باشد.

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت : ۱۶۷ کیلومتر ( ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن قائم شهر : ۱۸۹ کیلومتر ( ۳ ساعت و ۱۹ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری تنکابن : ۲۱.۴ کیلومتر ( ۳۱ دقیقه ) فاصله تا حمام سنگی باستانی مکرود : ۳.۵ کیلومتر ( ۷ دقیقه ) فاصله تا روستای مازوبن : ۹.۹ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه ) فاصله تا مرداب نشتارود : ۱۱.۴ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه ) فاصله تا دریای خزر : ۱۶ کیلومتر ( ۲۴ دقیقه ) فاصله تا روستای قلعه گردن تنکابن : ۲۳.۳ کیلومتر ( ۴۱ دقیقه ) فاصله تا غار آبی دانیال : ۲۲.۹ کیلومتر ( ۴۴ دقیقه ) فاصله تا پارک جنگلی چالدره تنکابن : ۳۴.۱ کیلومتر ( ۵۶ دقیقه ) فاصله تا کاخ مرمر رامسر : ۴۹.۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲ دقیقه ) فاصله تا تله کابین رامسر : ۵۷.۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۴ دقیقه ) فاصله تا جنگل دالخانی : ۶۵.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه ) فاصله تا چشمه آبگرم فلکده : ۴۵.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۷ دقیقه ) فاصله تا جنگل دالخانی : ۶۵.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه )
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید