اقامتگاه بوم گردی خلعتبری

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی خلعتبری

    اقامتگاه بوم گردی خلعتبری در استان مازندران، شهرستان رامسر، دهستان جنت رودبار قرار دارد و با ۴ کلبه چوبی، ۵ اتاق و ۲ سوئیت پذیرای مهمانان و گردشگران عزیز است. روستای جنت رودبار از توابع شهرستان رامسر و در ۶۰ کیلومتری جنوب غرب این شهر قرار دارد.

    • تعداد بازدید

      3

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی خلعتبری

    مشخصات

    این روستا در ۱۷۰ کیلومتری مرکز استان (رشت ) واقع شده و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب می باشد.این بوم گردی از ۴ کلبه چوبی تشکیل شده که هر کدام ظرفیت ۴ الی ۵ مهمان را دارد. سرویس بهداشتی کلبه ها اختصاصی و زیر پله ها تعبیه شده است. از سایر امکانات کلبه ها می توان به تشک، بالشت، پتو، تراس و سیستم گرمایشی چراغ آترا اشاره کرد. یک ساختمان دیگر نیز با ۵ اتاق ۱۰ نفره در کنار کلبه ها وجود دارد که همه اتاق ها کف خواب و دارای سیستم گرمایشی بخاری هیزمی و بخاری نفتی هستند. سرویس بهداشتی نیز شامل توالت ایرانی، توالت فرنگی و حمام در این ساختمان بصورت مشترک وجود دارد. علاوه بر این موارد، دو سوئیت با تجهیزات کامل نیز برای رزرو موجود است.

    ویژگیها

    یکی از سوئیت ها ۹۰ متری بوده و با ظرفیت ۶ نفر، در طبقه همکف قرار دارد. این سوئیت دارای آشپزخانه، توالت، حمام و دو اتاق خواب و یک آلاچیق چوبی در یکی از اتاق ها می باشد. سوئیت دیگر در طبقه سوم قرار گرفته و برای ۲ نفر مناسب است. از امکانات این سوئیت نیز می توان به توالت، حمام، گاز، سینک و تراس اشاره کرد.مهمانان بوم گردی خلعتبری می توانند در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی برای وعده های ناهار و شام غذا سفارش دهند. قورمه سبزی، جوجه کباب، مرغ ترش و انواع غذاهای درخواستی در این اقامتگاه طبخ می شود. از سایر امکانات این مجموعه می توان به راهنمای تور و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی گردشگران خارجی اشاره کرد. مهمانانی که در اقامتگاه بوم گردی خلعتبری اقامت دارند، می توانند از همایش های پیاده روی، کوهنوردی، جنگل نوردی، روستا گردی، اسب سواری، بازدید از آبشار و …. لذت ببرند.

    پیشنهاد ویژه

    پذیرش کودکان کمتر از ۷ سال رایگان می باشد

    سایر اطلاعات

    فاصله تا مرکز شهر رامسر : ۵۵.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۲ دقیقه ) فاصله تا فرودگاه رامسر : ۵۳.۴ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن ساری : ۲۸۹ کیلومتر ( ۵ ساعت و ۱۵ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری رامسر : ۵۳.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۸ دقیقه ) فاصله تا فرودگاه رامسر : ۵۳.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن ساری : ۲۸۲ کیلومتر ( ۵ ساعت و ۱ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری رامسر : ۶۱.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه ) فاصله تا ییلاق نمکدره : ۵.۶ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه ) فاصله تا ییلاق لیماکده : ۱۲ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه ) فاصله تا آبشار سیاسرت : ۱۵.۳ کیلومتر ( ۲۸ دقیقه ) فاصله تا جنگل دالخانی : ۲۶.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه ) فاصله تا قلعه مارکوه : ۴۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۸ دقیقه ) فاصله تا کاخ مرمر رامسر : ۵۵.۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۲ دقیقه ) فاصله تا ساحل نقره ای (دریا) : ۵۹.۳ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۳۹ دقیقه ) فاصله تا بوستان جنگلی صفارود : ۶۳.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه ) فاصله تا آبشار جواهرده : ۸۴.۶ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه )

    نکات مثبت

    جنت رودبار به دلیل داشتن ییلاق های زیبا و طبیعت بکر، سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.ییلاق نمکدره، ییلاق لیماکده، آبشار سیاسرت، قلعه مارکوه و کاخ مرمر رامسر برخی از جاذبه های طبیعی رامسر هستند که با اقامت در خانه بومی خلعتبری می توانید از آن ها دیدن کنید. جنگل دالخانی که به دالان بهشن معروف است نیز در شهرستان رامسر قرار دارد. این جنگل با درخت هایی برافراشته و آب و هوایی معتدل و خنک، دارای یکی از بکر ترین طبیعت ها و زیبا ترین ییلاق ها می باشد.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید