اقامتگاه بوم گردی دیرا خوانسار

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی دیرا خوانسار

    اقامتگاه بوم گردی دیرا به معنای دورهمی و مهمان دوره است که در شهرستان خوانسار استان اصفهان قرار گرفته است. این اقامتگاه بوم گردی در تابستان سال ۱۳۹۷ با ظرفیت اسکان و پذیرش ۲۰ گردشگر در مکانی سنتی و زیبا که بیانگر فرهنگ و آداب و رسوم منطقه می باشد، با امکانات رفاهی مناسب افتتاح شد و آغاز به کار نمود. شهر خوانسار که تا اصفهان حدود دو ساعت فاصله دارد به لاله‌ های واژگون، عسل و کوچه‌ باغ‌ های زیبایش شهرت گرفته است و دارای آب و هوایی خنک و خوش، درختان سرسبز و سر به فلک کشیده، چشمه‌ های جوشان و روان و کوه‌ های پوشیده از برف است.

    • تعداد بازدید

      12

    • موقعیت

      خوانسار

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی دیرا خوانسار

    مشخصات

    از جمله امکانات و خدمات ارائه شده در این خانه ی بومی می توان به موارد ذیل اشاره کرد: بخاری گازی، تلویزیون، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مستقل، راهنمای تور گردشگری، وعده عصرانه چايي و خرما، صبحانه و غذای خانگی، سیستم گرمایشی کرسی و ولكام درينك. همچنین در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی با پرسنل این اقامتگاه، امکان درخواست انواع غذا های محلی و بومی این منطقه نظیر دوگوله (آبگوشت محلى)، خورشت غوره بادمجان با مرغ و پلو، پِتِل پلو (عدس پلو و گردو با مخلفات پياز داغ، خرما و كشمش)، كتلت، كوكو سبزى، .كوكو سيب زمينى، خورشت آلو با مرغ و پلو و لوبيا پلو که توسط بهترین سرآشپزان محلی تهیه و طبخ می شود، وجود دارد. در صورت تمایل، می توانید از انواع دمنوش های گیاهی این منطقه نیز سرو نمایید.

    ویژگیها

    شما گردشگران عزیز می توانید به همراه تور لیدر حاضر در اقامتگاه و گشت شهری، از جاذبه های گردشگری و مکان های تاریخی شهرستان خانسار نظیر پارک جنگلی سرچشمه، مقبره باباپیر ترک، دشت لاله های واژگون منطقه گلستان‌ کوه، روستای دره بید، خانه تاریخی ابهری ها، غار دامنه، خانه حبیبی ها، تپه آریایی ها و کوچه باغ های زیبای خوانسار دیدن فرمایید. لازم به ذکر است بهترین فصل سفر و بازدید از این منطقه برای لذت بردن از طبیعت زیبا و آب و هوای دلپذیر آن اوایل بهار تا اواسط پاییز می باشد. لاله‌ های واژگون و طبیعت بی مثال خانسار همه ساله گردشگران زیادی را در اردیبهشت ماه به این منطقه می کشاند.

    شرایط استفاده

    اقامت برای کودکان کمتر از ۷ سال رایگان می باشد

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا مرکز شهر اصفهان : ۱۷۰ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه) فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان : ۱۹۱ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۳۳ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن اصفهان : ۱۸۳ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۱۰ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری کاوه اصفهان : ۱۷۱ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۵ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری خوانسار : ۲ کیلومتر ( ۵ دقیقه ) فاصله تا بقعه متبرکه بابا ترک ( امامزاده سید محمود ) : ۷۵۰ متر ( ۳ دقیقه ) فاصله تا خانه تاریخی حبیبی ها : ۸۵۰ متر ( ۳ دقیقه ) فاصله تا پارک جنگلی سرچشمه : ۱.۷ کیلومتر ( ۴ دقیقه ) فاصله تا مسجد جامع خوانسار : ۱.۳ کیلومتر ( ۵ دقیقه ) فاصله تا دشت لاله واژگون : ۳.۸ کیلومتر ( ۷ دقیقه ) فاصله تا روستای زیبای دره بید : ۲۶.۷ کیلومتر ( ۲۶ دقیقه ) فاصله تا غار دامنه : ۳۵.۸ کیلومتر ( ۳۷ دقیقه )
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید