اقامتگاه بوم گردی شهداد یزد

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی شهداد یزد

    هشتی اقامتگاه بومگردی شهداد یزد اولین چیزی است که با ورود به این اقامتگاه به چشم می خورد. بعد از هشتی به دو راهرو می رسیم که یکی از آنها به حیاط مرکزی و دیگری به حیاط نارنجستان منتهی می شود. حیاط هایی بسیار سنتی که دل و روح آدمی را زنده می کند.

    • تعداد بازدید

      15

    • موقعیت

      یزد

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی شهداد یزد

    مشخصات

    حیاط نارنجستان دارای ۲ اتاق دو تخته، سرویس بهداشتی عمومی، میز صبحانه و کلاه فرنگی می باشد. حیاط دلباز مرکزی نیز یک اتاق سه دری vip چهارتخته دارد. در گوشه حیاط اقامتگاه بوم گردی شهداد یزد با گذر از ۴ پله وارد زیرزمین خانه می شویم که یک اتاق ۵ تخته به همراه سرویس بهداشتی در آن قرار دارد. نور این اتاق توسط یک پنجره تامین می گردد. اقامتگاه شهداد یزد علاوه بر این اتاق ها؛ دو باب اتاق ۳ تخته، یک اتاق ۲ تخته، یک اتاق ۶ تخته و یک اتاق ۴ تخته دارد که همگی تو در تو و دیدنی هستند.

    ویژگیها

    اقامتگاه سنتی شهداد یزد یک آشپزخانه عمومی و مجهز به کلیه امکانات از قبیل گاز، ماشین لباسشویی، ظروف و ... نیز دارد که در اختیار تمامی مهمانان خانه شهداد می باشد. دیگر امکانات رفاهی و خدمات اقامتگاه بوم گردی شهداد یزد شامل صبحانه، پذیرایی چای و میوه، اینترنت، پارکینگ، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، خشکشویی، نمازخانه، خدمات پزشکی و چایخانه سنتی می شود.

    امکانات ویژه

    اقامتگاه بومگردی شهداد یزد نزدیک به اماکن تاریخی و جاذبه های گردشگری یزد نظیر مسجد جامع یزد ، بقعه سید رکن الدین ، بازارهای سنتی یزد ، برج ساعت یزد و ... می باشد.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید