اقامتگاه بوم گردی شهربانو طرقبه

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی شهربانو طرقبه

    اقامتگاه بوم گردی شهربانو در استان خراسان رضوی و در شهر زیبا و خوش آب و هوای طرقبه واقع شده است. شهر توریستی و ییلاقی طرقبه در فاصله ۱۵ کیلومتری غرب مشهد قرار گرفته و از نواحی شمال و غرب به کوه بینالود منتهی می شود.به همین دلیل دارای تابستان های خنک و زمستان های سرد و پر برف می باشد. این بوم گردی، خانه ای قدیمی با دیوار های خشتی، پنجره های چوبی و  ساخته شده از مصالح چوب و خشت است که پس از بازسازی و مرمت، بعنوان اقامتگاه بوم گردی میزبان گردشگران و مهمانان عزیز می باشد.

    • تعداد بازدید

      57

    • موقعیت

      طرقبه

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی شهربانو طرقبه

    مشخصات

    اقامتگاه بوم گردی شهربانو با ظرفیت اسکان ۲۰ نفر، دارای ۲ سوئیت به متراژ ۵۰ متر و ظرفیت ۱۰ نفر، بصورت مبله و با تمامی امکانات رفاهی از جمله سرویس کف خواب ( تشک و پتو )، آشپزخانه، توالت فرنگی، توالت ایرانی، حمام، تراس، سیستم سرمایشی کولر آبی و سیستم گرمایشی بخاری گازی و کرسی در اختیار مسافران قرار می گیرد. لازم به ذکر است یکی از سوئیت های این خانه دارای ۱۵ پله و دیگری دارای ۱۷ پله می باشد.

    ویژگیها

    در این خانه بومی، غذاخوری برای صرف غذا وجود نداشته و مهمانان عزیز می بایست ناهار و شام را از رستوران های طرقبه غذا سفارش دهند و یا برای صرف وعده های غذایی به سفره خانه های اطراف بروند. از جمله امکانات این بوم گردی می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی جهت راهنمایی گردشگران خارجی و پارکینگ غیر مسقف اشاره کرد.

    پیشنهاد ویژه

    رستوران ها و چایخانه های سنتی طرقبه، یکی از اصلی ترین دلایل سفر بسیاری از مردم به این شهر است. طعم خوش غذاهای مختلف، بوی هیزم و آش محلی هر رهگذری را به خود جذب میکند. یکی از جاذبه های گردشگری این شهر، دریاچه و سد چالیدره می باشد که مکان مناسبی برای کمپینگ، قایق سواری، ماهیگیری بوده و همچنین در این مجموعه آبی، سرگرمی هایی از جمله بانجی جامپینک، تله سیژ و ترن کوهستان برای گردشگران و مسافران فراهم شده است.

    شرایط استفاده

    پذیرش کودکان کمتر از ۵ سال رایگان می باشد.

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا شهر مشهد : ۱۰ کیلومتر ( ۱۵ دقیقه ) فاصله تا فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد : ۳۴ کیلومتر ( ۴۵ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن مشهد : ۳۱.۵ کیلومتر ( ۴۶ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری مشهد : ۲۸ کیلومتر ( ۳۹ دقیقه ) فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع) : ۲۷.۲ کیلومتر ( ۵۳ دقیقه ) فاصله تا قلعه شاهان دژ شاندیز : ۱۵ کیلومتر ( ۳۰ دقیقه ) فاصله تا مجتمع تفریحی و مرکز خرید پدیده شاندیز : ۱۶.۵ کیلومتر ( ۳۰ دقیقه ) فاصله تا پارک طبیعی هفت حوض (دره هفت حوض) : ۲۷.۷ کیلومتر ( ۵۴ دقیقه ) فاصله تا پارک جنگلی وکیل آباد : ۱۴.۵ کیلومتر ( ۲۲ دقیقه ) فاصله تا پارک جنگلی شاندیز : ۱۷.۷ کیلومتر ( ۳۳ دقیقه ) فاصله تا روستا ابرده : ۱۹.۲ کیلومتر ( ۳۶ دقیقه ) فاصله تا سد چالیدره : ۴.۵ کیلومتر ( ۱۱ دقیقه ) فاصله تا پارک کوهسنگی : ۲۴.۲ کیلومتر ( ۳۵ دقیقه ) فاصله تا آرامگاه فردوسی : ۳۶.۶ کیلومتر ( ۴۵ دقیقه ) فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار ( موزه نادری ) : ۲۶.۴ کیلومتر ( ۵۰ دقیقه ) فاصله تا بازار سنتی رضا : ۳۴.۴ کیلومتر ( ۵۲ دقیقه ) فاصله تا غار مغان : ۶۸.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه )

    نکات مثبت

    از روستاهای سرسبز و تفریحی طرقبه می توان روستای پلکانی کنگ، ازغد، ده بار، روستای جاغرق، مایان و نغندر را نام برد.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید