اقامتگاه بوم گردی غوزک سوادکوه

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی غوزک سوادکوه

    اقامتگاه بومگردی غوزک در روستای غوزک شهر سوادکوه استان مازندران واقع شده است.برای آمدن به سوادكوه دو مسیر وجود دارد. اگر قصد سفر به این شهر از سمت تهران را دارید از جاده ی فیروزکوه عبور کرده و به مازندران برسید و بعد از گذشتن از گردنه گدوک به شهرستان سوادکوه می رسید.

    • تعداد بازدید

      16

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی غوزک سوادکوه

    مشخصات

    یشنهاد می شود حتما توقفی در این گردنه داشته باشید و از دوغ، آش گدوك و آب و هوای بی نظیر و سرد منطقه حتی در تابستان لذت ببرید.این منطقه دارای جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی بی شماری است. بنا ها و جاذبه های تاریخی، طبیعت سرسبز، آبشار ها، سوغاتی های خوشمزه و متنوع همه ساله گردشگران و علاقه مندان زیادی را به این خطه شمالی می کشاند. این اقامتگاه دارای ۵ عدد کلبه که هر کدام دارای ظرفیت اسکان ۱۱۰ گردشگر می باشد.

    ویژگیها

    امکانات و خدمات قابل ارائه در این اقامتگاه عبارتند از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و آشپزخانه داخل هر کلبه برای پخت و پز گردشگران، راهنمای تور، سیستم های سرمایشی و گرمایشی.همچنین به دلیل عدم آنتن دهی تلفن همراه در صورت درخواست گردشگران امکان استفاده از وای فای فراهم شده است.گفتنی است گردشگران عزیز می توانند در مدت اقامت خود در این اقامتگاه از انواع غذاهای لذیذ محلی مازندران مانند ناز خاتون، مالابیج، کدوبره مازندران، باقلا وابیج، آغوز مسما، خورشت آلو، اسپناساک، خورشت سیر انار، بشته واش و اسفناج مرجی سفارش دهند و لذت ببرند.

    پیشنهاد ویژه

    ایوان این اقامتگاه چشم انداز بسیار زیبایی رو به جنگل های سرسبز و پوشیده از درختان میوه است. معماری روستایی این اقامتگاه با در و پنجره های چوبی با سقف شیروانی، زیبایی خاصی به این اقامتگاه بخشیده است. این شهر جاذبه های گردشگری و طبیعی منطقه سوادکوه می توان چشمه آب معدنی سنگ بن، چشمه معدنی آزرو، آبشار درازکش، دریاچه گل پل، سد لفور، تپه باستانی گرد کوه، سد شیاده و شورمست را نام برد.

    شرایط استفاده

    کیلومتر انتهایی مسیر خاکی است و گوشی آنتن نمی دهد. دستشویی همه کلبه هااختصاصی است، اما بیرون کلبه است، اما حمام همه کلبه ها داخل کلبه است.

    امکانات ویژه

    اقامت برای کودکان کمتر از ۷ سال رایگان می باشد.

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری : ۱۳۴ کیلومتر ( ۳ ساعت ) فاصله تا ایستگاه راه آهن قائم شهر : ۸۸.۳ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری بابل : ۷۱.۷ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲دقیقه ) فاصله تا زیارتگاه حضرت سید علی کیا سلطان (ع) : ۱.۱ کیلومتر ( ۳ دقیقه ) فاصله تا چشمه آب معدنی سنگ بن : ۱۱.۹ کیلومتر ( ۳۸ دقیقه ) فاصله تا چشمه معدنی آزرو : ۲۸ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۶ دقیقه ) فاصله تا آبشار درازکش : ۳۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه ) فاصله تا سد شیاده : ۵۳.۴ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۸ دقیقه ) فاصله تا پارک دهکده طلایی آمل : ۹۴.۷ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۶ دقیقه ) فاصله تا بابلسر ( دریای خزر ) : ۹۳.۸ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۳۲ دقیقه ) فاصله تا دریاچه گل پل : ۸۹.۱ کیلومتر ( ۲ ساعت ) فاصله تا سد لفور (البرز) : ۷۴.۲ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه ) فاصله تا تپه باستانی گردکوه : ۹۱.۶ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۹ دقیقه )
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید