اقامتگاه بوم گردی مهراندیش خور

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی مهراندیش خور

    اقامتگاه بوم گردی مهراندیش در روستای مهرجان، شهر خور استان اصفهان واقع شده است. روستای مهرجان در حال حاضر متعلق به بخش خور و بیابانک استان اصفهان می باشد. فاصله مهرجان تا شهر خور حدود ۳۷ کیلومتر و تا مرکز استان اصفهان ۴۰۶ کیلومتر است.اقامتگاهی سنتی زیبا با معماری به سبک کاروان سرا های قدیمی که پس از مرمت و بازسازی به همان شیوه و معماری، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    • تعداد بازدید

      23

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی مهراندیش خور

    مشخصات

    اقامتگاه سنتی مهراندیش خور با ظرفیت اسکان و پذیرش ۵۰ گردشگر دارای ۱۱ باب اتاق است. سرویس خواب در تمامی اتاق های این مجموعه اقامتی به صورت سرویس کف خواب قابل ارائه می باشد. لازم به ذکر است سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز بین اتاق ها به صورت مشترک در محوطه اقامتگاه قابل استفاده است.

    ویژگیها

    به منظور رفاه و رضایت بیشتر گردشگران و مهمانان این اقامتگاه خدمات رفاهی چون پارکینگ غیر مسقف اختصاصی، راهنمای تور های گردشگری، وسایل گرمایشی شامل پتو و …، سیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند شوفاژ، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این اقامتگاه فراهم شده است. لازم به ذکر است این اقامتگاه مجهز به تاکسی ویژه بوم گردی نیز می باشد.

    زمان مناسب بازدید

    تابستان و بهار

    پیشنهاد ویژه

    گفتنی است شما گردشگران عزیز می توانید با اقامت در این اقامتگاه سنتی انواع غذاهای محلی و رسمی ایرانی مانند مرغ، لوبیا پلو، قیمه، اشکنه محلی، کشک و … را سفارش و سرو نمایند.

    شرایط استفاده

    اقامت برای کودکان کمتر از ۳ سال رایگان می باشد.

    امکانات ویژه

    همچنین برنامه های تفریحی مانند سافاری، شتر سواری، موتور سواری، کویر نوردی و شب نشینی گرد آتش برای گردشگران و مهمانان حاضر در این اقامتگاه در نظر گرفته شده است.

    سایر اطلاعات

    اقامتگاه بوم گردی مهراندیش خور فاصله های تقریبی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان : ۳۸۷ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۳۱ دقیقه ) فاصله تا فرودگاه طبس : ۲۳۴ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۳۷ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن اصفهان : ۴۰۳ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۴۰ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن طبس : ۲۱۸ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۲۳ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری کاوه اصفهان : ۴۰۳ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۳۸ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری طبس : ۲۲۶ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۳۱ دقیقه ) فاصله تا شهر اصفهان : ۴۰۶ کیلومتر ( ۴ ساعت و ۴۳ دقیقه ) فاصله تا روستای دیدنی گرمه (چشمه ماهی) : ۱۱.۹ کیلومتر ( ۱۶ دقیقه ) فاصله تا روستای دیدنی بیاضه : ۲۲.۱ کیلومتر ( ۱۹ دقیقه ) فاصله تا روستای ایراج : ۳۳.۷ کیلومتر ( ۳۲ دقیقه ) فاصله تا بیابان ریگ کله : ۷۹.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت ) فاصله تا کویر مصر : ۸۷.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه ) فاصله تا قلعه های تاریخی جندق : ۱۳۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۴۱ دقیقه )

    نکات مثبت

    روستای دیدنی مصر که در فاصله ۴۵ کیلومتری شرقی شهر جندق قرار دارد دارای رمل ها یا ماسه بادی هایی است که از اصلی ترین جاذبه های این منطقه به شمار می رود. روستای تاریخی گرمه با قدمتی چندین هزار ساله دارای نخلستان هایی بسیار زیبا و دیدنی است. تالاب، قلعه روستا، قبرستان قدیمی، امامزادگان و استودان گبر ها همگی از جمله آثار باستانی این روستا به شمار می روند.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید