اقامتگاه بوم گردی مهر و ماه تشنیز

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی مهر و ماه تشنیز

    . روستای تشنیز در مرکز استان چهار محال و بختیاری و در ۳۵ کیلومتری جاده خوزستان قرار گرفته و با روستاهای قلعه تک، اسلام آباد و سلم همجوار است. همچنین فصل تابستان و ماه اردیبهشت از جمله بهترین ماه های سال برای سفر به استان چهار محال و بختیاری هستند.

    • تعداد بازدید

      4

    • موقعیت

      شهرکرد

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی مهر و ماه تشنیز

    مشخصات

    علاوه بر اتاق ها، یک سوئیت ۵۰ متری نیز با امکاناتی از قبیل آشپزخانه، توالت ایرانی، فرنگی و حمام اختصاصی با ظرفیت ۶ الی ۷ نفر، جهت اقامت مسافران مهیا شده است. بخاری گازی، پنکه و کولر آبی سیستم گرمایشی و سرمایشی اتاق ها بوده و علاوه بر آنها، در اتاق ۲۰ متری یک کرسی نیز قرار دارد.

    ویژگیها

    مچنین فصل تابستان و ماه اردیبهشت از جمله بهترین ماه های سال برای سفر به استان چهار محال و بختیاری هستند.این اقامتگاه با ظرفیت ۲۰ نفر، پذیرای گردشگران و طبیعت گردان است . بوم گردی مهر و ماه دارای ۱ اتاق ۱۲ متری کف خواب با ظرفیت ۴ نفر و ۱ اتاق ۲۰ متری دارای تخت خواب دبل با ظرفیت ۷ نفر می باشد. این دو اتاق فاقد سرویس بهداشتی اختصاصی بوده و مسافران می بایست از توالت ایرانی، فرنگی و حمام مشترک استفاده کنند.

    زمان مناسب بازدید

    تابستان و اردیبهشت

    شرایط استفاده

    پارکینگ مسقف با گنجایش پارک ۲ خودرو و راهنمای گردشگری محلی از جمله امکانات و خدمات این بوم گردی هستند. لازم به ذکر است اقامت در بوم گردی مهر و ماه همراه با وعده ی صبحانه رایگان بوده و مسافران در صورت تمایل و با هماهنگی قبلی می توانند برای وعده های ناهار و شام، غذاهای سنتی و محلی از جمله آش دوغ ، آش کاردین، انواع دمپخت، آش رشته، دیزی سنگی و کباب بختیاری سفارش دهند. همچنین یک طباخی در مجاورت اقامتگاه جهت سفارش غذا وجود دارد.پذیرش کودکان کمتر از ۳ سال رایگان می باشد.

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا مرکز شهر شهرکرد : ۳۷.۳ کیلومتر ( ۳۵ دقیقه ) فاصله تا فرودگاه بین المللی شهرکرد : ۴۱ کیلومتر ( ۴۲ دقیقه ) فاصله تا راه آهن زرین شهر : ۹۵.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱۹ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری شهرکرد : ۳۷.۴ کیلومتر (۳۶ دقیقه ) فاصله تا قلعه سردار اسعد بختیاری : ۱۶.۲ کیلومتر ( ۱۵ دقیقه ) فاصله تا تالاب بین المللی و زیبای چغاخور : ۲۵.۵ کیلومتر ( ۲۳ کیلومتر ) فاصله تا منطقه تفریحی تاریخی پیرغار : ۶۷.۲ کیومتر ( ۱ ساعت و ۸ دقیقه ) فاصله تا امامزاده حمزه علی : ۳۶.۵ کیلومتر ( ۳۳ دقیقه ) فاصله تا تالاب گندمان : ۵۱.۴ کیلومتر ( ۵۳ کیلومتر ) فاصله تا دریاچه شلمزار : ۱۱.۷ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه ) فاصله تا قلعه صمصام السلطنه : ۱۰.۶ کیلومتر ( ۱۶ دقیقه )

    نکات مثبت

    قلعه صمصام السلطنه شلمزار در فاصله ۶ کیلومتری و تالاب بین المللی گندمان با وسعت ۹۸۰ هکتار در نزدیکی تالاب چغاخور گندمان، در ۴۵ کیلومتری اقامتگاه واقع شده اند. مجموعه تفریحی دریاچه شلمزار با امکاناتی چون آلاچیق ، سرویس بهداشتی، فروشگاه مواد غذایی و تفریحاتی از جمله قایق سواری، در فاصله یازده کیلومتری و همچنین اردوگاه فرهنگی تفریحی باهنر با قدمت ۱۲۰ سال در حوالی کوه جهانبین بر فراز ارتفاعات روستای قلعه تک و در فاصله ۱۲ کیلومتری از اقامتگاه در خدمت مسافران عزیز می باشد.قبرستان های ارامنه، قلعه سردار اسعد بختیاری، تالاب بین المللی و زیبای چغاخور، رودخانه های خروشان باغ رستم آباد، پیر غار و امامزاده حمزه علی سایر اماکن دیدنی نزدیک به روستای تشنیز با فاصله ی حداکثر ۳۵ کیلومتری از آن هستند
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید
    برچسب ها