اقامتگاه بوم گردی چشمه نقره کاشمر

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی چشمه نقره کاشمر

    این روستا کاملا به صورت پلکانی و صخره ای بنا شده است و گردشگران عزیز می بایست فاصله ای را به صورت پیاده به سمت اقامتگاه طی کنند. همچنین برای افراد سالمند و مسن نیز ویلچری تدارک دیده شده است تا به کمک آن به این اقامتگاه زیبا بیایند و از مناظر دیدنی روستا و زندگی در این خانه ی بومی لذت ببرند.

    • تعداد بازدید

      11

    • موقعیت

      کاشمر

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی چشمه نقره کاشمر

    مشخصات

    اقامتگاه سنتی چشمه نقره با ظرفیت کلی پذیرش و اسکان ۴۰ گردشگر، دارای ۸ باب اتاق سنتی و روستایی است که از این تعداد ۱ باب اتاق ۹ متری، ۲ باب اتاق ۷ متری، ۱ باب اتاق ۱۵ متری، ۲ باب ۱۲ متری، ۱ باب ۶ متری و ۱ باب اتاق ۸ متری می باشد.

    ویژگیها

    لازم به ذکر است سرویس خواب در تمامی اتاق های این اقامتگاه به صورت سرویس کف خواب و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز به صورت مشترک در محوطه اقامتگاه قابل استفاده می باشد. از جمله دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در این خانه ی بومی می توان به آشپزخانه جهت پخت و پز مستقل گردشگران، غذاهای محلی، راهنمای تور های گردشگری، وسایل گرمایشی شامل پتو و…، سیستم های سرمایشی و گرمایشی شامل شومینه هیزمی، کرسی، چراغ نفتی و بخاری نفتی اشاره کرد.

    زمان مناسب بازدید

    گفتنی است تمامی فصل ها برای سفر به این منطقه مناسب می باشد، در فصل بهار زیبایی درختان پرشکوفه و عطر گل های بهاری، در تابستان سرسبزی انبوه درختان و میوه های خوشمزه روستا و در فصل پاییز طبیعت رنگارنگ باغستان های آن چشم انداز هایی بسیار زیبا پدید می آورند که دیدن آنها بسیار لذت بخش خواهد بود.

    پیشنهاد ویژه

    لازم به ذکر است در صورت هماهنگی قبلی با پرسنل این مجموعه امکان سفارش انواع غذاهای محلی و بومی این منطقه نظیر آبگوشت، آش کوهیا، تاس کباب، بنه گی، قورمه، آرد بریون، اشکنه، قورمه سبزی و مرغ وجود دارد.

    شرایط استفاده

    اقامت برای کودکان کمتر از ۱۰ سال رایگان می باشد.

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم فاصله تا فرودگاه سبزوار : ۱۴۹ کیلومتر ( ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن کاشمر : ۴۰ کیلومتر ( ۵۱ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری کاشمر : ۴۱ کیلومتر ( ۵۱ دقیقه ) فاصله تا شهر کاشمر : ۳۸.۶ کیلومتر ( ۴۷ دقیقه ) فاصله تا قلعه دختر و پسر در روستای مکی : ۷.۹ کیلومتر ( ۱۳ دقیقه ) فاصله تا امامزاده سید مرتضی(ع) کاشمر : ۳۷.۳ کیلومتر ( ۴۶ دقیقه ) فاصله تا آبشار و آب گرم کریز : ۱۷.۴ کیلومتر ( ۲۷ دقیقه ) فاصله تا آرامگاه شهید مدرس : ۴۱.۳ کیلومتر ( ۵۲ دقیقه ) فاصله تا چشمه آب گرم در شمال خلیل آباد : ۵۵.۶ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۱ دقیقه ) فاصله تا روستای تاریخی نامق ( سنگ نوشته و آثار دیوار سنگی ) : ۳۷.۵ کیلومتر ( ۴۵ دقیقه ) فاصله تا قلعه گبر حصار در شمال شرق روستای خضربیگ : ۱۹ کیلومتر ( ۲۵ دقیقه ) فاصله تا روستای دیدنی قراچه : ۷.۶ کیلومتر ( ۱۵ دقیقه )
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید