اقامتگاه بوم گردی چلچلا آمل

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی چلچلا آمل

    خانه گردشگری چلچلا در روستای پاشاکلا شهرستان آمل استان مازندران واقع شده است. این اقامتگاه بوم گردی یک خانه ی سنتی است که به صورت کامل اجاره داده می شود.

    • تعداد بازدید

      27

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی چلچلا آمل

    مشخصات

    ک خانه ی دو خوابه با ظرفیت کلی پذیرش و اسکان ۸ گردشگر و امکان اضافه شدن تعداد نفرات تا ۱۵ نفر با احتساب هزینه ی جداگانه.از امکانات موجود در این اقامتگاه بوم گردی می توان به ترانسفر از ورودی شهر و ترمینال شهرستان آمل تا محل اقامتگاه، راهنمای تور گردشگری، سرویس مبلمان، تلویزیون، ماشین لباس شویی وسایل سرمایشی و گرمایشی (پکیج و کولر گازی)، باربیکیو، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، حمام، یک آشپزخانه جهت آشپزی و پخت و پز گردشگران و پارکینگ غیر مسقف اشاره کرد.

    ویژگیها

    همچنین امکان نظافت این خانه بومی نیز در هر زمان از شبانه روز بنا به درخواست گردشگران عزیز وجود دارد.همچنین گردشگران در این اقامتگاه می توانند با هماهنگی قبلی انواع غذا های لذیذ شمالی طبخ شده با تازه ترین مواد اولیه مزارع شمال نظیر مالابیج یا مالاتا، ناز خاتون، کدو بره مازندران، باقلا وابیج، آغوز مسما، خورشت آلو، اسپناساک، بیج بیج، خورشت سیر انار، اسفناج مرجی، بشته واش، کئی پلا و آش کدو را سفارش دهند و از طعم و عطر بی نظیر آن ها لذت ببرید.

    شرایط استفاده

    اقامت برای کودکان کمتر از ۸ سال رایگان می باشد.

    امکانات ویژه

    گفتنی است امکان خرید و تهیه انواع سوغات این منطقه مانند انواع ترشیجات، برنج شمالی، زیتون، ماهی، گردو و عسل طبیعی و صنایع دستی شمالی نظیر حصیر، جاجیم، گلیم، سفال برای گردشگران عزیز فراهم شده است.

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم : فاصله تا فرودگاه ین المللی ساری : ۸.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۶ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن بابل : ۴۷.۴ کیلومتر ( ۴۸ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری آمل : ۸.۱ کیلومتر ( ۹ دقیقه ) فاصله تا روستای بلیران : ۸.۷ کیلومتر ( ۱۶ دقیقه ) فاصله تا پارک دهکده طلایی آمل : ۱۰.۳ کیلومتر ( ۱۷ دقیقه ) فاصله تا پارک جنگلی هلومسر : ۱۵.۳ کیلومتر ( ۱۸ دقیقه ) فاصله تا غار های دستکند آمل : ۱۳.۲ کیلومتر ( ۲۰ دقیقه ) فاصله تا عمارت میربزرگ قوام الدین مرعشی : ۱۱.۳ کیلومتر ( ۲۱ دقیقه ) فاصله تا پارک میرزا کوچک خان جنگلی : ۲۵.۷ کیلومتر ( ۲۵ دقیقه ) فاصله تا آبگرم (معدنی) استراباکو : ۷۱.۷ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۲ دقیقه ) فاصله تا جنگل الیمستان : ۵۸.۹ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه )

    نکات مثبت

    این خانه ی بومی نزدیک به یک رود، چشمه و جنگل های هزاران ساله هیرکانی قرار گرفته است. لازم به ذکر است در این اقامتگاه امکان برگزاری تور های گردشگری و بوم گردی یک تا چند روزه نیز وجود دارد. تور های طبیعت گردی، جنگل نوردی و سوار کاری با اسب های نجیب و زیبا در دل جنگل های انبوه هیرکانی. ل دوازده چشمه، پارک ملی لار و سد لار، قلعه کهرود، دهکده توریستی الیمستان، منطقه تفریحی آب گرم لاریجان، رودخانه و جنگل توریستی تاریخی بلیران، آب معدنی استرا باكو و آبشار شاهان دشت از جمله جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی شهرستان آمل است که گردشگران به راحتی با اقامت در این اقامتگاه می توانند از آن ها دیدن کنند.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید