اقامتگاه بوم گردی کاهار کرج

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی کاهار کرج

    • تعداد بازدید

      71

    • موقعیت

      کرج

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی کاهار کرج

    مشخصات

    خانه بومی کاهار ۱ اتاق که ۱ تخت دو نفره دارد، ۱ حال با دو تخت و ۱ سالن با ۸ تخت دارد که فقط به یک گروه یا یک خانواده اجاره داده می شود. از جمله امکانات و خدمات این بوم گردی می توان به پارکینگ غیرمسقف، اینترنت، حمام، توالت ایرانی و فرنگی، اتاق ورزش،استخر روباز، آشپزخانه و راهنمای تور اشاره کرد.

    تاریخچه

    آثار تاریخی و باستانی به جا مانده از دوران هخامنشیان، ساسانیان و اشکانیان نشان از پیشینه تاریخی این شهر است

    ویژگیها

    سیستم سرمایشی و گرمایشی اتاق ها پنکه ایستاده و کرسی و بخاری گازی و برقی می باشد.این بوم گردی با درختان گیلاس، آلبالو و انواع درختان میوه احاطه شده و نمای زیبایی به آن بخشیده است.در فصل تابستان گردشگران زیادی به این منطقه سفر می کنند.روستای نشترود در کنار روستاهای دیگری همچون پل خواب، سیرا، ورزن، حرین، لیلستان، کلوان، اویزر، آیگان قرار دارد و از جنوب به کوه های روستای دروان محدود می شود.

    سیمای عمومی

    از جمله جاذبه های دیدنی و گردشگری این منطقه می توان به آبشار نشترود که از بلند ترین آبشارهای ایران است، قله خونکار که در اطراف آن قله های دیگری همچون هفتخوان، کرچان ، کلاش ویا و قله ناز وجود دارد و دره ای زیبا که در کنار روستا قرار دارد اشاره کرد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند.

    شرایط استفاده

    اقامت برای کودکان کمتر از ۲ سال رایگان می باشد.

    سایر اطلاعات

    فاصله های حدودی این اقامتگاه تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم: فاصله تا مرکز شهر کرج : ۴۳.۱ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲ دقیقه ) فاصله تا فرودگاه بین المللی پیام کرج : ۵۷.۸ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه ) فاصله تا ایستگاه راه آهن کرج : ۳۹.۸ کیلومتر ( ۵۶ دقیقه ) فاصله تا پایانه مسافربری شوش : ۳۹.۵ کیلومتر ( ۵۴ دقیقه ) فاصله تا دریاچه سد امیر کبیر : ۸ کیلومتر ( ۱۰ دقیقه ) فاصله تا آبشار نشترود : ۸.۷ کیلومتر ( ۱۳ دقیقه ) فاصله تا روستای ایگان : ۹ کیلومتر ( ۱۴ دقیقه ) فاصله تا آبشار هفت چشمه : ۱۶.۸ کیلومتر ( ۲۳ دقیقه ) فاصله تا آبشار خور : حدود ۲۸.۹ کیلومتر ( ۴۲ دقیقه ) فاصله تا غار یخ مراد : ۳۵.۵ کیلومتر ( ۴۶ دقیقه ) فاصله تا روستای تاریخی و گردشگری برغان : ۴۳.۲ کیلومتر ( ۱ ساعت و ۶ دقیقه )

    نکات مثبت

    از جمله جاذبه های گردشگری شهر کرج که موجب رشد صنعت اکوتوریسم این منطقه شده است می توان به کاخ مروارید، کاروانسرای شاه عباسی، پل تاریخی کرج، باغ سیب شهر، غار یخ مراد، دهکده واریان، دره پل خواب، آبشار آدران، پیست اسکی دیزین، کاخ سلیمانیه، رودخانه کرج و پیست موتورکراس حصارک اشاره کرد. اقامت برای کودکان کمتر از ۲ سال رایگان می باشد.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید