اقامتگاه بوم گردی گیلاکو

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره اقامتگاه بوم گردی گیلاکو

    اقامتگاه بوم گردی گیلاکو در شهرستان خشکبیجار در روستای فرشم یکی از شهرهای ساحلی گیلان بوده که در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال شرقی رشت واقع شده است. روستای فرشم بالا محله در ۵ کیلومتری جنوب این شهرستان قرار دارد. خشکبیجار منطقه ای جلگه ای با آب و هوایی مرطوب می باشد.بوم گردی گیلاکو خانه ایست فوق العاده زیبا در میان طبیعتی زیباتر با هر آنچه برای داشتن اقامتی به یادماندنی نیاز است ؛ مزرعه ای با حیوانات اهلی کوچک و بزرگ از مرغ و خروس گرفته تا گوسفند و گاو که روح زندگی را به این اقامتگاه بخشیده اند و سرگرمی فوق العاده برای بچه ها هستند.

    • تعداد بازدید

      24

    • موقعیت

      خشک بیجار

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به اقامتگاه بوم گردی گیلاکو

    مشخصات

    اتاق های راحت به همراه تراسی برای نشستن و دورهمی و غذاهای خوشمزه محلی طبخ شده در خود اقامتگاه . ساختار خانه شبیه مابقی خانه های شمالی کشورمان به سبک تلارخانه با سقفی شیروانی می باشد . گیلاکو نامش را از دختر گیلکی گرفته تا نمادی از استان گیلان باشد . این خانه بومی دارای یک اتاق زیر شیروانی در طبقه سوم به ظرفیت ۳ نفر با سیستم سرمایشی کولر ایستاده.گر اهل جای دنج هستید اتاق زیر شیروانی گیلاکو بهترین مکان برای شماست با دیدی تمام و کمال از تراس آن به طبیعت بکر روستای فرشم .

    ویژگیها

    شهرستان خشکبیجار دارای زیبا ترین و بیشترین نواحی ساحلی ست. باغ محله، چپرپردزمان، امین آباد، تالش محله، حاجی‌بکنده، امیربکنده و … برخی از این سواحل هستند که می توان در آن به ورزش های آبی نظیر شنا، جت اسکی، قایقرانی و همچنین ماهیگیری پرداخت. در شهرستان خشکبیجار، یک بازار محلی نیز وجود دارد که قدمت آن به ۱۵۰ سال می رسد. از سایر جاذبه های گردشگری این شهرستان می توان به حمام تاریخی ملک، پارک شهر خشکبیجار، پیست کارتینگ گیلان و مرداب جکتاج که محل تجمع پرندگان است، اشاره کرد.

    سایر اطلاعات

    اتاق ها همگی کف خواب هستند و سرویس بهداشتی برای همه آنها در ایوان خانه قرار گرفته است . اقامت کودکان زیر ۷ سال رایگان می باشد. امکان سفارش غذاهای محلی برای میهمانان مهیاست .
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید