هتل آرمان

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره هتل آرمان

    هتل آرمان يک هتل پنج ستاره لوکس و  نوساز و تماما مشهدي است ، تماما مشهدي  از اين نظر که تمام خصوصياتي را که يک هتل واقع در مشهد بايد داشته باشد؛ دارد . هتل آرمان مشهد بسيار شيک و تميز است و از دسترسي خوبي به حرم امام رضا (ع) براي زائران و مسافران برخوردار است.

    • تعداد بازدید

      1012

    • موقعیت

      مشهد

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل آرمان

    مشخصات

    مجتمع اقامتی، تفریحی و تجاری آرمان یک هتل و مرکز خرید و تفریح همه کاره با 406 واحـد تجـاری، 291 واحد اقامتـی ، 122 واحد مسکونی و 420 واحد پارکینگ و ... است که مجموعا در 11 طبقه و با ورودی منحصر به فرد و باشکوه ساخته شده است. همچنین این هتل پنج ستاره دارای دو لابی واقع در طبقه همکف با فضایی حدود 600 متر مربع به عنوان لابی و پذیرش و یک لابی واقع در طبقه دوم با فضایی به مساحت 550 متر مربع که از مزایای این لابی هم جواری با سالن صبحانه،رستوران و کافی شاپ و تراریوم و فضایی برای تماشا تلویزیون است .

    تاریخچه

    مجتمع اقامتی، تفریحی و تجاری آرمان در سال 1394 احداث و بهره برداری شد.

    زمان مناسب بازدید

    ساعت تحويل اتاق در هتل آرمان مشهد 14 و همچنین ساعت تخلیه اتاق 12 است .

    پیشنهاد ویژه

    هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل آرمان مشهد رایگان ، 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود و نیز پارکینگ و اینترنت رایگان است .

    شرایط استفاده

    پذیرش خانم در هتل آرمان مشهد تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. و همچنین پذیرش صیغه نامه امکان پذیر نیست.

    امکانات ویژه

    در هتل آرمان مشهد اتاقهای فصل که در طبقات 2+ تا 14+ و مشرف به اتریوم مرکزی قرارگرفته با طراحی برگرفته از فصول سال با رنگ های جذاب و متنوع حس آرامش و اقامتی آرام ولطیف را به همراه خواهد آورد. اتاقهای سینگل ،دبل (یک تخت دونفره یا دوتخته)،تریپل (سه تخته)و دسترسی آسان به اسپا ،رستوران و فروشگاه های این مجموعه مناسب برای اقامت های طولانی می باشد .

    سایر اطلاعات

    مجتمع چند منظوره آرمان در قطعه سه طرح نوسازی و بهسازی پیرامون حـرم مطـهر امــام رضا (ع) با مساحت عرصه 10، 535 متر مربع (خالص) و با زیربنایی در حدود 92000 مترمربع در 11 طبقه واقع شده است .
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید