هتل اسپیناس پالاس

    ( از 95 نقد و بررسی )
    3

    درباره هتل اسپیناس پالاس

    هتل اسپيناس پالاس يکي از مجلل ترين هتل هاي پنج ستاره کشور است که در منطقه بهرود سعادت آباد قرار دارد. اين هتل تازه ساخت بيش از 500 اتاق و سوئيت و ظرفيت بيش از 1500 نفر اقامت در هر شب را دارد.

    • تعداد بازدید

      11064

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل اسپیناس پالاس

    مشخصات

    گروه هتلهای اسپیناس که هم اکنون با هتلهای شیک و بینظیر اسپیناس تهران و همچنین اسپیناس آستارا در حال خدمت رسانی و پذیرایی مسافران است، پروژه ای عظیم در سعادت آباد با نام هتل 5 ستاره تاپ اسپیناس بهرود یا هتل اسپیناس پالاس اجرا کرده است. هتل اسپیناس پالاس بیش از 500 اتاق و سوئیت و ظرفیت بیش از 1500 نفر اقامت در هر شب را دارد.

    تاریخچه

    شامگاه هفتم دی ماه و همزمان با شب میلاد پیامبر(ص)، هتل اسپیناس پالاس، بزرگترین هتل ایران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد.

    ویژگیها

    زیربنای هتل اسپیناس پالاس بهرود سعادت آباد، 70 هزار مترمربع بوده و علاوه بر 700 واحد اقامتی، دارای 12 سالن گردهمایی با گنجایش بین 50 تا هزار و 200 نفر و نیز 42 اتاق کار و قرارداد برای فعالان بخش اقتصادی می باشد.

    سیمای عمومی

    استقرار بنای هتل اسپیناس پالاس سعادت آباد بر روی تپه ای مرتفع و داشتن چشم اندازی وسیع به چهار طرف، فرم و پلان هتل را توجیهی منطقی می بخشد. به علت وجود چشم انداز دره فرحزاد در بغرب زمین هتل و نیز جانمایی فضاهای جانبی هتل نظیر سالن های اجتماعات و مجتمع ورزشی ، محور شمال و جنوب ساختمان هتل به راستای شمال و جنوب جغرافیایی محل به میزان حدود 28 درجه انحراف داشته و در جهت شمال شرقی، جنوب غربی قرار گرفته است.

    امکانات ویژه

    استخر، سونا و جکوزی بیلیارد سالن تنیس سالن بدنسازی سالن ماساژ کافی شاپ کافی نت سالن همایش رستوران سنتی و رستوران فضای باز مرکز خرید خشکشویی تاکسی سرویس اینترنت بی سیم پارکینگ اختصاصی کتابخانه آرایشگاه خدمات پزشکی استخر روباز خودپرداز نمازخانه

    سایر اطلاعات

    این هتل با ٧٥ هزار مترمربع زیربنا و 12 سالن همایش و آمفی‌تئا‌تر با ظرفیت 50 تا 1200 نفر ، 43 اتاق و دفتر کار و همچنین بیش از 500 اتاق و سوئیت پذیرایی از مسافران و مهمانان به مساحت 130 تا 700 متر دارد که 56 سوئیت آن پرزیدنتال است. هتل اسپیناس پالاس واقع در شمال غربی تهران با حدود 15 هزار متر مربع زمین در برگیرنده امکاناتی شامل مراکز اقامتی و ورزشی وپذیرایی، 14 سالن اجتماع و یک کنسرت هال با ظرفیت 2500 نفر است. همچنین، ساختمان هتل با 28 طبقه اقامتی و تفریحی و آموزشی از شیک ترین و جدیدترین امکانات اقامتی در سطح بین الملل طراحی و اجرا شده و دارای جذاب ترین مراکز اقامتی تفریحی بعد از انقلاب اسلامی در ایران است. این هتل با طراحی برگرفته از معماری ایرانی و به کار گیری نماد هایی زیبا از معماری اصیل ایرانی با استفاده از تجهیزات و مصالح مرغوب در ساخت و ساز هتل می تواند نمادی در صنعت گردشگری کشور و رونق آن باشد. این هتل دارای بهترین امکانات به منظور دسترسی سریع مسافران از بخش محوطه داخلی و از طریق مسیر دسترسی اختصاصی از ضلع غرب مجموعه به بزرگراه های منتهی به فرودگاه حضرت امام است.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید