هتل سنتی اصفهان

    ( از 6 نقد و بررسی )
    2.9

    درباره هتل سنتی اصفهان

    هتل سنتي اصفهان اقامتگاهي زيبا در يک بناي تاريخي ستودني از عهد صفوي است که مورد استفاده گردشگران داخلي و خارجي قرار مي گيرد. هتل سنتي اصفهان ضمن آراستگي سنتي اش به امکاناتي مدرن مجهز است و به عنوان يکي از مراکز اقامتي لوکس اصفهان شناخته مي شود.

    • تعداد بازدید

      3917

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل سنتی اصفهان

    مشخصات

    مجموعه اقامتی و پذیرائی سنتی اصفهان که یکی از بناهای تاریخی به جای مانده ازعصر صفوی با قدمت چهار صد ساله است، دارای تجهیزات داخلی مدرن وبه روز دنیا از جمله سیستم سرمایش و گرمایش اسپیلت ,دستگاه نمایش دی وی دی ,چای ساز برقی,مینی بار کامل ,اینترنت وایرلس و آرشیو فیلم می باشد

    ویژگیها

    اصلی ترین ویژگی هتل سنتی اصفهان موقعیت مکانی هتل و برخورداری از حس و حال و هوای معماری سنتی ایران، و تجربه ی فضاهایی است که دیگر به سختی در شهرهای بزرگ ایران قابل دستیابی هستند.

    سیمای عمومی

    معماری زیبای قاجاریه ، چایخانه سنتی وکافی شاپ ، حیاط وآب نما وفضای سبز مفرح با 12 اطاق و یک سوئیت پیرامون حیاط مرکزی در دو طبقه از مزایای این هتل سنتی در اصفهان است .درب وپنجره های کلیه اتاقها رو به حیاط بوده ومنظرهزیبای باغچه ها و حوض وفواره ها از داخل کلیه اتاق ها قابل رویت است. پارکینگ مسقف اختصاصی ، اینترنت پرسرعت رایگان ، سیستم ویدئو مرکزی، لاندری ،تاکسی سرویس ،کافی شاپ ،روم سرویس ،ترانسفر از فرودگاه وبالعکس ،گشت روزانه شهری وکرایه اتومبیل (با راننده ) ،فروشگاه صنایع دستی ، سیستمهای گرمایش و سرمایش از مزایای این هتل میباشد.

    زمان مناسب بازدید

    شهر اصفهان مانند بسیاری دیگر از نقاط ایران، در بهار و خصوصا اردیبهشت ماه زیباترین جلوه را دارد. با اینحال اواخر تابستان که اندکی از گرمای هوا کاسته شده است نیز مناسب است. برای کسانی که قصد خریدهای بزرگتری مانند فرش دستباف و ... داشته باشند، فصلهایی که اوج گردشگری نیستند، مانند مهرماه، بهتر خواهد بود تا بتوانند کالای خود را با قیمت مناسبتری خریداری کنند.

    پیشنهاد ویژه

    اگرچه اصفهان از دید گردشگری طبیعت نیز بسیار غنی و دیدنی است، ولی بیشتر کسانی که از اصفهان بازدید میکنند گردشگران فرهنگی هستند که به دیدن آثار باستانی و خرید کالاهای فرهنگی نظیر صنایع دستی علاقمندند. برای این گردشگران، هتل سنتی اصفهان بسیار مناسب است. با وجود قرارگرفتن هتل در کوچه ی تنگ و قدیمی، پارکینگ اختصاصی هتل هم برای کسانی که با خودروی شخصی به اصفهان سفر کرده اند فراهم است.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید