هتل عباسی اصفهان

    ( از 6 نقد و بررسی )
    1.5

    درباره هتل عباسی اصفهان

    هتل عباسي اصفهان ( هتل شاه عباس يا مهمانسراي عباسي ) يکي از کهن ترين هتل جهان، بزرگترين هتل هاي ايران و شهر اصفهان است. هتل پنج ستاره عباسي اصفهان با وجود قدمت بالا اما هنوز هم به  عنوان يکي از بهترين هتل هاي اصفهان شناخته مي شود.

    • تعداد بازدید

      2664

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل عباسی اصفهان

    مشخصات

    هتل عباسی با ۲۳۱ اتاق، سوئیت و آپارتمان که مطابق با استانداردهای بین المللی ساخته شده است

    تاریخچه

    هتل عباسی اصفهان در سال ۱۱۰۶ هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی با معماري شكوهمند ايراني طراحي و بنا گرديده و او این کاروانسرا را به مادر خود هدیه کرد و به همین علت هتل عباسی در گذشته کاروانسرای مادر شاه نامیده می شد و همچنین این هتل در سال ۱۳۵۱ با پشتیبانی بیمه ایران توسعه یافت و مهمانسرای آن با کاربری هتلی تغییر فضا داد.

    ویژگیها

    همچنین رستوران چهلستون هتل عباسی با معماری و طراحی بی نظیر و چشم نواز بطوریکه می توان آنرا موزه آثار هنری نامید دارای دو سالن می باشد و نیز رستوران ناهار واقع در طبقه تحتانی و رستوران صبحانه واقع در طبقه فوقانی که مجموعا هر دو سالن ظرفیت پذیرایی 1000 نفر را داراست.

    سیمای عمومی

    معماری شکوهمند ایران همواره چون گوهری تابان در میان آثار معماری جهان می درخشــیده و از مرتـبه ای بلند برخــوردار بوده است و نیز در این میان، معمـاری مکتب اصفهان در دوره های گوناگون طلایه دار این راه پرشکـوه بوده و نام هنر و فرهنگ ایران را در گوشه و کنار جهان بلنـد آوازه کرده است و در دوره صفـوی ، شهر اصفهان از چنان عظمت و شکوهی بهرمند شد که نصف جهانش نامـیدند . در میان آثار معماری بازمانده از عصر صفوی مجموعـه مدرسـه و بازارچه و کاروانسـرایـی برجـای مانـده است که در کنـار خیـابان چـهارباغ اصفهان چون گوهری یگانه می درخشد و همچنین این مجموعه به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و آن را به مادر خویش پیشکش کرد .

    زمان مناسب بازدید

    ساعت تحويل اتاق در هتل پنج ستاره عباسی اصفهان 14 و همچنین ساعت تخلیه اتاق 12 است .

    پیشنهاد ویژه

    هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل عباسی اصفهانرایگان ، 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود و نیز پارکینگ و اینترنت رایگان است و همچنین صبحانه از امکانات رایگان این هتل می باشد.

    شرایط استفاده

    پذیرش خانم در هتل عباسی اصفهانتنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است و همچنین پذیرش صیغه نامه امکان پذیر نیست.

    امکانات ویژه

    این هتل دارای سالن کنفرانس ، خشک شویی ، فروشگاه ، خود پرداز ، کافی شاپ ، سالن ورزشی ، باغ ، کارکنان چند زبانه ، لابی ، رستوران ، اینترنت در لابی ، تاکسی سرویس ، کافی نت ، چایخانه سنتی ، غرفه صنایع دستی ، کتابخانه ، سفرخانه سنتی ، کافه تریا ، خدمات پزشکی ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سیستم ویدئو مرکزی ، تالار های چند منظوره ، خدمات منشی گری ، فضای سبز ، روزنامه در لابی است وهمچنین از امکانات داخل اتاق های هتل عباسی اصفهان می توان به سیستم گرمایش و سرمایش – تلفن –یخچال با مینی بار متنوع – تهویه مطبوع – صندوق امانات – سشوار – حمام با دوش و وان – تلویزیون با کانالهای خبری ماهواره – پنلهای مجهز به رادیو و پخش موزیک – روم سرویس 24 ساعته صبحانه بوفه – امکان تهیه چای و قهوه در اتاق و سرویس اینترنت بی سیم پر سرعت اشاره کرد. همچنین صبحانه از امکانات رایگان این هتل است.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید