هتل قصر مشهد

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره هتل قصر مشهد

    اگر مي‌خواهيد اقامتي لوکس و مدرن در فضايي آرام و دلنشين در مشهد مقدس داشته باشيد مي توانيد هتل بين‌المللي قصر  را در ليست انتخاب هاي خود قرار دهيد. هتل بين المللي قصر يک هتل پنج ستاره در نزديکي حرم امام رضا (ع) است که از امکانات مناسبي براي اقامت در مشهد برخوردار است.

    • تعداد بازدید

      680

    • موقعیت

      مشهد

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل قصر مشهد

    مشخصات

    هتل بین المللی قصر ( قصر الماس ) در 11 طبقه و مساحت حدود 20000 متر مربع در فاصله ای کمتر از 800 متر از حرم مطهر حضرت رضا در مرکز شهر مقدس مشهد در زیباترین خیابان شهر واقع شده است .

    تاریخچه

    هتل بین المللی قصر ( قصر الماس ) در سال ۱۳۵۶ در خیابان امام رضا افتتاح شد و بازسازی این مجموعه در سال ۱۳۹۳ انجام شده است و همچنین در فروردین 1391 این هتل از قصر به قصر الماس تغییر نام داد و مجددا در خرداد ماه 1393 با گرفتن گرید پنج ستاره از قصر الماس به هتل بین المللی قصر تغییر نام یافت.

    ویژگیها

    هتل بین المللی قصر مشهد با مجهز بودن به IPTV و پیشرفته ترین سیستم های صوتی و تصویری، کافی نت، آژانس مسافرتی و تورهای سیاحتی درون شهری و برون شهری، پزشک مقیم، تاکسی سرویس شبانه روزی، پارکینگ سرپوشیده شبانه روزی، آرايشگاه زنانه، اتاق ماساژ، اتاق بازی كودكان، اينترنت وايرلس و نزدیک بودن به بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) و مراکز خرید و... است .

    سیمای عمومی

    هتل بین المللی قصر مشهد در بهترین نقطه شهر مشهد قرار گرفته به طوریکه تا مراکز خرید و مرکز شهر و مراکز تفریحی کمترین فاصله را دارد. هتل بین المللی قصر دارای 310 اتاق مجهز است که تعدادی از آنها سوئیت، آپارتمان و کانکت می باشند و همگی طبق آخرین استانداردهای بین المللی و به زیباترین وجه تجهیز و تکمیل گردیده اند. طراحی و چیدمان هتل قصر الماس همراه با مجلل ترین مبلمان و تجهیزات بر گرفته از نفیس ترین هنرها شایسته ترین فضا و مکان را برای برگزاری کنفرانس ها، گردهمایی ها و جشن ها به شما ارائه می نماید و بالهای خسته سفر را به آسایش خویش می خواند.

    زمان مناسب بازدید

    ساعت تحويل اتاق هتل بین المللی قصر مشهد 14 و همچنین ساعت تخلیه اتاق 12 است .

    پیشنهاد ویژه

    تا اطلاع ثانوی میهمانان ایرانی که 6 شب در هتل قصر اقامت داشته باشند، اقامت شب ششم رایگان، اگر 10 شب در هتل اقامت داشته باشند، اقامت شب نهم و دهم رایگان و اگر 13 شب در هتل اقامت داشته باشند، اقامت شب یازدهم، دوازدهم و سیزدهم رایگان خواهد بود و همچنین طبق اعلام هتل هزينه اقامت كودكان زير 2 سال رايگان و هزينه اقامت كودكان 2 تا 6 سال نيمه بها و بالاي 6 سال تمام بها مي باشد .

    شرایط استفاده

    پذیرش خانم ها در هتل بین المللی قصر مشهد تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. و همچنین پذیرش صیغه نامه امکان پذیر نیست.

    امکانات ویژه

    هتل بین المللی قصر دارای ۲۱۹ واحد و همچنین اتاق های یک تخته، دوتخته، پرنسس روم، سوئیت، کانکت، آپارتمان و اتاقهای جدید و منحصر به فرد سوئیت رویال می باشد. رستوران اصلی قصر، رستوران سنتی، رستوران دریایی گلایل، رستوران مرسده و رستوران فرنگی ملودی و لانژبار عصرانه و سالن صبحانه خوری با ارائه‌ امکانات و خدمات در شأن هتل پنج ستاره با طبخ و سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فرانسوی، سنتی، فست فود، عربی، دریایی، صبحانه بوفه و عصرانه و کافی شاپ ۲۴ ساعته با ارائه منوهای متنوع همچون؛ انواع کیک ها، نوشیدنی های سرد و گرم، گلاسه، دسر، آبمیوه، بستنی، میلک شیک، فراپه و... است .

    سایر اطلاعات

    برخی دیگر از خدمات انحصاری و اختصاصی هتل قصر الماس مشهد: • نزدیکترین هتل پنج ستاره مشهد به حرم امام مهربانی ها (پیاده 7 دقیقه) • صبحانه به صورت بوفه آزاد و رایگان با بیش از 156 قلم غذاهای سرد و گرم ایرانی و فرنگی • ناهار و شام به صورت بوفه و آلاکارت با بیش از 137 قلم غذاهای ایرانی و فرنگی با قیمت باورنکردنی • ناهار یا شام رایگان برای کلیه میهمانان بالای هفتاد سال (طرح منزلت اجتماعی) • ترانسفر رفت و برگشت رایگان میهمانان از فرودگاه و راه آهن با اتومبیل های تشریفات هتل به صورت 24 ساعته • اشتراک وی آی پی کلیه میهمانان متقاضی در باشگاه میهمانان قصر با تخفیف های استثنائی و امکان اقامت رایگان در روز خروج تا ساعت 16 برای کلیه مشترکین باشگاه • اینترنت وای فای رایگان برای کلیه مشترکین هتل در طول اقامت به علت اینکه رزرو هتل قصر مشهد به صورت 100% آنلاین انجام می شود، در صورت کنسلی رزرو پس از قطعی شدن (حتی نیم ساعت پس از انجام رزرو ) شامل جریمه هتل خواهید شد، لذا خواهشمند است، قبل از اقدام به رزرو، از رزرو خود اطمینان حاصل نمائید. به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر 24 ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید