هتل مجلل درویشی مشهد

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره هتل مجلل درویشی مشهد

    هتل مجلل پنج ستاره درويشي يکي از بهترين هتل هاي مشهد است که در نزديکي حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل مجلل درويشي با 20 طبقه و امکانات اقامتي و خدماتي مناسب از جمله هتل هاي پنج ستاره اي است که تمامي خدمات مورد نياز شما براي اقامت در مشهد مقدس را به خوبي تامين مي کند.

    • تعداد بازدید

      623

    • موقعیت

      مشهد

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل مجلل درویشی مشهد

    مشخصات

    هتل درویشی با بیست طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم مشهد به شمار می رود. وجود بیش از 800 متر مربع فضای سبز به صورت سرپوشیده و باز در قالب روف گاردن با طراحی زیبا از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه است. وجود فضای تجاری با معماری تاریخی و ساختار سنتی بازار 200 سال پیش شهر مشهد با هدف جذب برترین برندهای روز دنیا و بهترین سوغات های سراسر شهر مشهد از امکانات ویژه هتل درویشی می باشد. این هتل عنوان بنای برگزیده را در جشنواره بنای برتر و در سه بخش سازه، معماری و شهرسازی را از آن خود کرده است.

    تاریخچه

    هتل مجلل درویشی در سال 1386 تاسیس و در مهر ماه 1391 بهره برداری شد .

    ویژگیها

    رستورران روف گاردن هتل درویشی: مخصوص سرو غذا های فرنگی. مکانی رویایی در آسمان شهر مشهد، رویای روزهای بارانی و شب های پرستاره را در هتل درویشی حقیقت ببخشید. رستوران ارغوان هتل درویشی: مخصوص سرو صبحانه، با آرامشی بی نظیر صبح خود را در این رستوران آغاز کنید. چایخانه سنتی برکه: در محوطه هتل در کنار برکه زیبای هتل درویشی واقع شده رستورران فیروزه هتل درویشی:مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی رستورران آتریوم هتل درویشی:مخصوص سروغذاهای ایرانی با چهار نخل بلند قامت، چشمان شما را به ارتفاع رستوران آتریوم در هتل درویشی دعوت می کنیم. با سقف شیشه ای، متفاوت تر از تمام تصورات، باشکوه و مجلل کافی شاپ هتل درویشی: واقع در اسپا هتل درویشی با سرو انواع دسر ها و نوشیدنی های سرد و گرم

    زمان مناسب بازدید

    ساعت تحويل اتاق و 14 و همچنین ساعت تخلیه اتاق 12 است .

    پیشنهاد ویژه

    هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل مجلل درویشی مشهد رایگان ، 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود و همچنین پارکینگ و اینترنت رایگان است .

    شرایط استفاده

    پذیرش خانم ها در هتل مجلل درویشی مشهدتنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته امکان پذیر است. قیمت های اعلام شده بر روی سایت برای میهمانان ایرانی می باشد، و مبلغ برای میهمانان خارجی اندکی افزایش می یابد. جهت اطلاع از نرخ های میهمانان خارجی با ما تماس بگیرید. مبلغ نفر اضافه برای واحد های خاص ( پنت هوس, آینده و ... ) متفاوت با نرخ نفر اضافه برای واحدهای فصل می باشد. در صورت تمایل برای رزرو نفر اضافه با شرکت تماس بگیرید. جهت اطلاع از قیمت اتاق آینده، پنت هوس روم، دوبلکس ملل و پنت هوس اسپا با ما تماس بگیرید. به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مشخص بودن مشخصات پرواز (شماره پرواز، ساعت حرکت، مبدا، شرکت هواپیمایی) را در قسمت توضیحات خاص ثبت نمایید، در غیر این صورت تا حداکثر 24 ساعت قبل از ورود به شرکت اعلام شود. در صورت عدم اطلاع خدمات ترانسفر صورت نمی گیرد.

    امکانات ویژه

    هتل مجلل درویشی مشهد دارای یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ترانسفر فرودگاه، نمازخانه، لابی، ماهواره، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی است .

    سایر اطلاعات

    ساختمان هتل درویشی از بدو شروع با طرح و پلان هتلی ساخته شده و با بیست طبقه، مرتفع ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور است. هتل درویشی بالاترین استاندارد های کیفی سازه و ساختمان را داراست، به نحوی که عنوان بنای برگزیده را در جشنواره بنای برتر و در سه بخش سازه، معماری و شهرسازی از آن خود کرده است.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید