هتل مدینه الرضا (ع) مشهد

    ( از 5 نقد و بررسی )
    3

    درباره هتل مدینه الرضا (ع) مشهد

    هتل مدينه الرضا در آستانه ورود به حريم مجموعه رضوي واقع شده و يکي از هتل هاي لوکس مشهد به شمار مي رود که مي تواند گزينه مناسبي براي اقامت در مشهد باشد.  هتل مدينه الرضا (ع) مشهد در نزديکي حرم امام رضا (ع) با حدود 150 متر فاصله قرار دارد و يکي از بزرگترين هتل هاي مشهد به شمار مي رود.

    • تعداد بازدید

      648

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل مدینه الرضا (ع) مشهد

    مشخصات

    هتل مدینه الرضا (ع) مشهد یک هتل پنج ستاره در مشهد با ظرفیت 721 نفر در 18 طبقه (4 طبقه پارکینگ) و دارای 325 اتاق شامل 205 اتاق دوتخته و 72 اتاق سه تخته و بقیه اتاق ها بصورت آپارتمان های یک خوابه وآپارتمان های دوخوابه است. در طبقه فوقانی هتل مدینه الرضا (ع) مشهد رستوران گردون رو به بارگاه ملکوتی امام رضا قرار دارد. همچنین این هتل دارای پد هلیکوپتر است. یکی ازامکانات کم نظیر هتل مدینه الرضا (ع) مشهد وجود دو استخر مجزا جهت بانوان و آقایان است. مطمئنا با قیمتهای استثنایی این هتل در بین هتل های 5 ستاره اقامت خوبی را در هتل مدینه الرضا در فضای معنوی مجاور با حرم امام رضا خواهید داشت.

    تاریخچه

    هتل مدینه الرضا (ع) مشهد در سال 1392 بهره برداری شده است .

    ویژگیها

    هتل مدینة الرضا دارای امکاناتی همچون اتاق بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی آقایان، تهویه مطبوع، امکانات ویژه معلولین، کافی شاپ دنج و آرام با سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، انواع کیک، شربت و بستنی و... همچنین چهار رستوران نرگس ۱ و ۲ و سنتی و آفتاب با طبخ و سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و سنتی با فضایی دلپذیر و با پرسنلی مجرب و مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی و ترکی است .

    سیمای عمومی

    در طراحی داخلی هتل مدینه الرضا (ع) مشهد معماری اسلامی با خصلت های منحصر به فرد خود در قالب گروه و هندسه و طاق و قوس و تزیینات اسلامی و رنگبندی و نورپردازی متجلی شده است.

    زمان مناسب بازدید

    ساعت تحويل اتاق هتل مدینه الرضا (ع) مشهد 14 و همچنین ساعت تخلیه اتاق 12 است .

    پیشنهاد ویژه

    هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل مدینه الرضا (ع) مشهد رایگان ، 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود و نیز پارکینگ و اینترنت رایگان است .

    شرایط استفاده

    پذیرش خانم ها در هتل مدینه الرضا (ع) مشهدتنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. و همچنین پذیرش صیغه نامه امکان پذیر نیست.

    امکانات ویژه

    لابی هتل مدینه الرضا (ع) مشهد یک لابی منحصر به فرد است که باید حتما آن را تجربه کنید. امکاناتی نظیر آسانسور نیز برای رفاه همه مهیا شده است. اگر به اینترنت نیاز دارید می توانید از اینترنت وای فای در اتاق ها و لابی هتل به طور رایگان بهره مند شوید ولی اگر نیاز به اینترنت پر سرعت دارید می توانید از کافی نت هتل استفاده کنید. تاکسی سرویس هم آماده است شما را به هرجا که می خواهید برساند! در صورتی که به برداشت پول از حساب خود نیاز دارید نیازی نیست که به بانک بروید در این هتل خود پرداز وجود دارد. آرایشگاه هم برای رفاه حال مهمانان فراهم است. خدمات پزشکی هتل مدینه الرضا (ع) مشهد در کمال کیفیت در اختیار شماست.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید