هتل مونت قلات شیراز

    ( از 0 نقد و بررسی )
    0

    درباره هتل مونت قلات شیراز

    هتل مونت قلات با محوطه ای سرسبز و زیبا در بافت قدیمی روستای قلات شیراز واقع شده است.هتل مونت قلات شیراز با اتاق های شیشه ای ۱ تا ۳ تخته، یک اتاق VIP شش تخته با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و یک اتاق کف خواب ۱۸ نفره، در مجموع پذیرای ۴۵ مسافر می باشد. اتاق ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و ۲ سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام بین تمامی آن ها مشترک است. در محوطه اقامتگاه رستوران، چایخانه، باربیکیو و همچنین یک آشپزخانه عمومی جهت آشپزی مسافران نیز وجود دارد.

    • تعداد بازدید

      15

    • موقعیت

      شیراز

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل مونت قلات شیراز

    مشخصات

    تل مونت قلات شیراز با اتاق های شیشه ای ۱ تا ۳ تخته، یک اتاق VIP شش تخته با سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی و یک اتاق کف خواب ۱۸ نفره، در مجموع پذیرای ۴۵ مسافر می باشد. اتاق ها دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی بوده و ۲ سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام بین تمامی آن ها مشترک است. در محوطه اقامتگاه رستوران، چایخانه، باربیکیو و همچنین یک آشپزخانه عمومی جهت آشپزی مسافران نیز وجود دارد

    تاریخچه

    این روستا که در استان فارس واقع شده است با مرکز استان (شیراز) ۳۶ کیلومتر فاصله دارد. روستای قلات با انبوه درختان و باغ های سرسبز و چشمه های زیبا، یکی از جاذبه های طبیعت گردی شیراز محسوب می شود. شغل اکثر مردم این روستا گیوه بافی، کشاورزی، باغداری و دامداری می باشد. یکی از مهم ترین و تاریخی ترین بنا های این روستا، کلیسای تجلیل مسیح قلات است که پس از جنگ جهانی اول و در دوران پهلوی بنا شده و از جاذبه های توریستی و گردشگری این روستای زیباست.

    شرایط استفاده

    لازم به ذکر است به دلیل واقع شدن هتل سنتی مونت قلات در بافت قدیمی روستا، امکان ورود خودرو به داخل کوچه تا درب اقامتگاه وجود نداشته و مسافران میبایست از محل پارک ماشین تا اقامتگاه تقریبا مسافتی ۱۰۰ متری را طی کنند.

    اقامت برای کودکان زیر 3 سال رایگان می باشد.

    درصورت کنسلی کمتر از 3 روز مانده به تاریخ ورود، هیچ مبلغی عودت داده نمی شود. درصورت کنسلی از 3 تا 7 روز مانده به تاریخ ورود، 50 درصد هزینه به عنوان جریمه دریافت می شود.

    همچنین هزینه کنسلینگ سامانه یواسپیس، 10 درصد می باشد که به هزینه کنسلینگ اقامتگاه افزوده می شود.

    سایر اطلاعات

    آثار تاریخی این شهر: دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی، گهواره دید، چاه مرتاض علی، ارگ کریم خان، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، نارنجستان قوام، تخت جمشید، پاسارگاد، نقش رستم و بازار وکیل اماکن مذهبی:آرامگاه امام زاده زنجيري، آستان مقدس حضرت شاه چراغ (ع)، آرامگاه علي ابن حمزه، آرامگاه شهيد دستغيب، آرامگاه سيد تاج الدين غريب و آستان مقدس حضرت سيد ميرمحمد اماکن گردشگری: پارک ملی بمو، آبشار کوه مره سرخی، بهشت گمشده، آبشار مارگون، دریاچه مهارلو، چشمه جوش، چشمه شش پیر، چله گاه، تنگه تیزاب، چشمه پیربناب، پیست اسکی، سد درود زن و بند بهمن.
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟

    امکانات هتل مونت قلات شیراز

    تیم گردآوری
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید