هتل پردیسان مشهد

    ( از 16 نقد و بررسی )
    3.2

    درباره هتل پردیسان مشهد

    هتل پنج ستاره پرديسان مشهد در زميني به مساحت 33000 متر در يکي از خوش آب و هوا ترين مناطق شهر مشهد شده است. هتل پرديسان از جمله هتل هاي خوب شهر مشهد به شمار مي رود که در پنج طبقه ساخته شده و از امکانات متنوع و مناسبي براي اقامت در مشهدالرضا (ع) برخوردار است.

    • تعداد بازدید

      4856

    • موقعیت

      مشهد

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل پردیسان مشهد

    مشخصات

    هتل پردیسان مشهد دارای 5 طبقه مشتمل بر 162 باب اتاق و سوئیت است.

    ویژگیها

    هتل پنج ستاره پردیسان مشهد دارای سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی و کنفرانسهای مختلف، و همچنین سالن سمینار، محل نگهداری و سرگرمی مناسب جهت بازی کودکان، سالن بیلیارد و بدنسازی، رستورانهای فضای باز، مجموعه سونا و استخر و اتاق ماساژ، از دیگر امکانات فراهم شده برای میهمانان هتل میباشد.هتل دارای یک کلوپ ورزشی میباشد که شامل تجهیزاتی از قبیلا دستگاههای بدنسازی بسیار مدرن، سونا، استخر، جکوزی، میزهای ایت بال و اسنوکر، صندلی ماساژ و زمین تنیس میباشد.هتل 5 ستاره پردیسان دارای 5 رستوران مجلل و مدرن با ظرفیت 600 نفر با خدماتی در سطح استاندارد از افتخارات این هتل است. رستورانهای هتل عبارتند از: رستوران ارکیده رستوران ضیافت رستوران میخک فست فود رز رستوران سنتی است .

    زمان مناسب بازدید

    تحویل اتاق هتل پنج ستاره پردیسان مشهد 15:00 و تخلیه اتاق 12:00 و از ساعت 12:00 الی 18:00 تخلیه اتاق با 50% شارژ و از ساعت 18:00به بعد یکروز کامل محاسبه می شود .

    پیشنهاد ویژه

    هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل پنج ستاره پردیسان مشهد رایگان ، 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود و نیز پارکینگ و اینترنت رایگان است .

    شرایط استفاده

    پذیرش خانم ها در هتل پنج ستاره پردیسان مشهد تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است. و همچنین پذیرش صیغه نامه امکان پذیر نیست.

    امکانات ویژه

    هتل پنج ستاره پردیسان مشهد دارای یخچال، تلویزیون، استخر، سوئیت، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه، کافی شاپ، اینترنت در لابی است .
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید