هتل پیروزی اصفهان

    ( از 10 نقد و بررسی )
    3.6

    درباره هتل پیروزی اصفهان

    هتل چهار ستاره ي پيروزي اصفهان ( هتل داريوش سابق)  در قلب شهر گنبدهاي فيروزه اي قرار دارد و به عنوان يکي از هتل هاي خوب اصفهان شناخته مي شود. همچنين هتل پيروزي اصفهان امکانات بسيار خوبي را براي اقامت چند روزه در نصف جهان را دارد.

    • تعداد بازدید

      2602

    • تعداد طبقه

    • تعداد اتاق

    • تحویل اتاق

    • تخلیه اتاق

    • پیشنهاد کاربران

      %100 از 4 رای

    میانگین نظر بقیه نسبت به هتل پیروزی اصفهان

    مشخصات

    در هتل زيباي پيروزي اصفهان مي توانيد مطابق سليقه خود از ميان 96 باب اتاق آن مشتمل بر اتاقهاي دو تخته، سه تخته و سوئيت هاي مختلف ( مجهز به آخرين امکانات) گزينه اي را برگزينيد و از امکانات اتاقها از جمله وان ، حمام، سرويس هاي بهداشتي ، صندوق امانات ( safe box ) ، تلويزيون و ماهواره ، يخچال و جکوزي و با تهويه ي مطبوع است .

    ویژگیها

    هتل پیروزی اصفهان مجهز به دو سالن بزرگ ، رستوران های ایرانی و فرنگی ، کافی شاپ 24 ساعته،پارکینگ ، سالن کنفرانس و خشکشویی با تجهیزات کامل و ... میباشد و همچنین در لابی هتل پیروزی اصفهان ، امکاناتی چون دسترسی به اینترنت wireless و سرو انواع نوشیدنیها فراهم است.

    زمان مناسب بازدید

    ساعت تحويل اتاق در هتل پیروزی اصفهان 14 و همچنین ساعت تخلیه اتاق 12 است .

    پیشنهاد ویژه

    هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل پیروزی اصفهان رایگان ، 2 تا 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیمه بها و بالای 6 سال نفر اضافه محاسبه می شود و نیز پارکینگ و اینترنت رایگان است و همچنین صبحانه از امکانات رایگان این هتل می باشد.

    شرایط استفاده

    پذیرش خانم تنها فقط با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است و همچنین پذیرش صیغه نامه امکان پذیر نیست.

    امکانات ویژه

    هتل 4 ستاره پیروزی اصفهان دارای سالن کنفرانس ، لابی ، کافی شاپ ، رستوران ، اینترنت در لابی ، تاکسی سرویس ، فروشگاه ، آرایشگاه ، خشک شویی ، سیستم ویدئو مرکزی ، آسانسور ، خود پرداز ، صندوق امانات (پذیرش) و همچنین امکانات اتاق تلفن ، بسته آرایشی و بهداشتی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، اینترنت در اتاق ، یخچال ، حمام ، تلوزیون LCD است .

    سایر اطلاعات

    هتل پیروزی اصفهان در مجاورت باغ و عمارت چهلستون ( 5 دقیقه ) و در کمترین فاصله از مجموعه عظیم نقش جهان، مسجد امام ، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف اله و بازار بزرگ اصفهان و… (8 دقیقه ) باغ و عمارت هشت بهشت ( 5 دقیقه ) مسجد و مدرسه چهارباغ و بازار هنر (10 دقیقه) موزه تاریخ طبیعی ( تالار تیموری ) ، موزه هنرهای معاصر و موزه هنرهای تزیینی ( 5 دقیقه ) مجموعه تاریخی علیقلی آقا شامل بازارچه و حمام و مسجد ( 10 دقیقه)، بر حاشیه ی سبز چهارباغ کهن ، خیابانی که میتواند شما را به واسطه ی مسیری که شاه عباس صفوی در 350 سال پیش در آن قدم می نهاد به رودخانه ی زیبای زاینده رود و پل های تاریخی و زیبای آن چون سی و سه پل ، خواجو ، مارنان و …. قرار دارد .
    چه جوری برم ؟

    افزودن راهنمایی مسیر :

    این نزدیکی چی بخوریم ؟
    این نزدیکی از کجا بخریم ؟
    این نزدیکی کجا بگردیم ؟
    نظر خودتو به دیگران بگو
    تجربه و نظر خودت از سفر رو با ما به اشتراک بذار
    ارسال عکس
    تجربه خودت از سفر رو به بقیه هم نشون بده
    پاسخ سریع دریافت کن
    سوال‌های خودت رو از همسفران و کارشناسان ما بپرس
    پرسش سوال

    یه نقطه جدید معرفی کن

    اگر فکر می کنی که یه مورد واسه کجا‌بمونیم سراغ داری و ما معرفیش نکردیم . تو می تونی دس بکار شی و به همه دوستان معرفیش کنی. دمتم گرم

    معرفی یه کجا‌بمونیم جدید