برانچ خوری در تهران

به گزارش بزنیم بیرون ، اگر شما هم به دنبال لیستی برای برانچ خوری در تهران هستید، شاید کافه ها و رستوران های زیر به کارتان بیایند:



۱. نایب ساعی (ولی عصر – نرسیده به پارک ساعی ۶ تا ۱۰ صبح):

دارای منو‌های جداگانه صبحانه با قیمت‌های متفاوت. املت، پن کیک، تخم مرغ آبپز و نیمرو و البته آبمیوه‌های طبیعی از جمله ویژگی‌های این برانچ است. می‌توان هم با پرداخت پول بوفه کامل و هم با پردخت قیمت یک منوی خاص از غذا‌ها استفاده کرد. فارغ از قیمت، کیفیت خوب آن را همگان تایید کرده‌اند.

۲. کافه گالری (ایرانشهر – باغ هنرمندان – تراس تئا‌تر ایرانشهر – ۱۰ صبح تا ۱ ظهر):

سه منوی متفاوت صبحانه دارد: مخصوص، کلاسیک و فرانسوی. بهترین و پر و پیمان‌ترین آن منوی مخصوص است که علاوه بر صبحانه معمول، بیکن و تخم مرغ و لوبیا گرم هم دارد. ویژگی منوی کلاسیک در سبزی خوردن فراوان آن است. بر روی هر منو هم می‌توان به انتخاب یک چای یا قهوه رایگان داشت. نشستن در آفتاب ایوان را هم باید به مزیت‌های این محل افزود.

۳. عروس لبنان (عباس آباد – نرسیده به سهروردی – نبش اندیشه – ۸ صبح تا ۱۲: ۳۰ ظهر):

دارای یک بوفه کامل صبحانه که مرباهای گوناگون و پنیرهای مختلف از ویژگی‌های آن است. زیتون‌های جورواجور سبز و سیاه، ماست چکیده، نوعی شور بادمجان و شیرکاکائو از تفاوت‌های عمده این بوفه با انواع مشابه است. بوی نان تازه را هم باید اضافه کرد چرا که هر دو مدل نان تافتون و نان سنگک کنجددار در خود رستوران پخته می‌شوند. برای هر میز هم یک ظرف بزرگ آبجوش اضافی پیش بینی شده که برای آدم‌های چای خوری مثل من نعمت بزرگی است.

۴. اردک آبی (تجریش – مرکز خرید تندیس – طبقه اول):

دارای دو مدل منوی صبحانه سرد و صبحانه گرم. طبعن صبحانه گرم گران‌تر است اما با خرید یک منو، استفاده از بوفه آن منو به شکل نا‌محدود آزاد است و همه جور خوراکی و خوردنی برای صبحانه در هر منو یافت می‌شود. اگر بتوانید تیپ آدمهایی که به آنجا می‌آیند را تحمل کنید، محل خوبی برای یک روز تعطیل است که آدمهای زیادی را یکجا ببینید!

۵. باغ موزه مجسمه (تجریش – مقصودبیک – خیابان حسابی):

فضای باز و چشم انداز بسیار زیبایی دارد اما بوفه صبحانه بسیار شکل هتلی دارد و البته به نسبت کیفیتش گران است.

۵. استند فود (نارمک – میدان هفت حوض – نبش خیابان خاموشی):

تازه تاسیس است و هنوز امتحان نشده اما شنیده شده که سبد صبحانه‌ای شامل پنیر و گردو و خیار و گوجه با نان تازه دارد. عدسی و ساندویچ نیمرو هم در کنار آن سرو می‌شود. قیمت مناسب آن قابل توجه است.

۶. کافه اخرا (کوچه دهم یوسف آباد)، کافه ویونا (پارک دو پرنس ونک) و کافه زمان (زعفرانیه) از جاهای پیشنهادی دیگر برای برانچ روزهای آخر هفته است که...

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.