بهترین رستوران ها و کافه های تهران برای صرف افطار

رستوران هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: رستوران مجمع

آدرس: خیابان شریغتی، بالاتر از پل صرد خیابان میرزاپور کوچه علی محمدی شماره ۶

لذت خوردن یک افطار به سبک سنتی را می توانید در رستوران مجمع تجربه کنید. این رستوران دارای کیفیت بالا در پذیرایی و غذاها است و قیمت مناسب هم این کیفیت را تکمیل می کند. دسترسی این رستوران هم خوب است. پیشنهاد می کنم حتما سری به این رستوران بزنید.

رستوران هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: رستوران مس توران

آدرس: میدان نیـــاوران (باهنر)، جنب مهمانسراى وزارت امور خارجه

این رستوران یکی از متفاوت ترین رستوران هایی است که می توانید تجربه کنید، این رستوران سبکی کاملا جدید و نو دارد. این رستوران غذاهای ایرانی را برای شما سرو می کند و از همان لحظه اول ورود با هر قدمی که بر می دارید غافلگیر خواهید شد. دکوراسیون داخلی این رستوران شما را به وجد خواهد آورد، راجع به غذاهای آن هم صحبتی نمی کنم تا خودتان بروید و تجربه اش کنید.

رستوران هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: رستوران لئون

آدرس: ولیعصر، بالاتر از پل پارک وی، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر

اگر دوست دارید افطار را در یک رستوران مدرن تجربه کنید، لئون بهترین پیشنهاد است. در طبقه نهم مجتمع تجاری لوکس سام سنتر رستورانی قرار دارد که هم فضا و دکوراسیون داخلی زیبایی دارد و هم کیفیت غذاهایش خوب است و می تواند پذیرای شما برای افطار باشد. این رستوران یکی از بهترین رستوران ها برای افطار است.

رستوران هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: رستوران کوبابا

آدرس: خیابان جردن، خیابان گلخانه شماره ۲۵۷

کوبابا هم یکی دیگر از رستوران هایی است که می توانید یک افطار لوکس را در آن تجربه کنید. این رستوران لذت خوردن افطار در فضای باز را نیز برای شما فراهم می کند. به نظر من که باید حسابی هیجان انگیز باشد.

رستوران هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: رستوران دیوان

آدرس: خیابان فرشته، مجتمع سام سنتر

رستوران دیوان دارای کلاس کاری متفاوتی است، در این رستوران همه چیز در لاکچری ترین حالت خود است. اما مطمئن باشید که به امتحان کردنش می ارزد. خوردن افطار در رستوران های تهران در فضایی با دکوراسیون داخلی لوکس، غذاهایی خوش طعم و تجربه ای که به یاد می ماند.

کافه هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: کافه روبرتو

آدرس: خیابان پاسداران، خیابان بوستان دوم(اخوان)، پلاک ۴

بد نیست تعدادی هم کافه به شما معرفی کنیم تا اگر کافه باز هستید بدانید برای افطار به کدام کافه سر بزنید. اولین کافه ای که می خواهیم به شما معرفی کنیم، کافه روبرتو است. کافه ای که فضای صمیمی دارد و شما می توانید یک افطاری دوستانه خوشمزه را در آن جا تجربه کنید، هم دسترسی آن راحت است و هم قیمت هایش.

کافه هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: کافه گراف

آدرس: اتوبان کردستان، مجتمع آ اس‌ ‌پ واحد ٣٠

این کافه محدودیت زمانی ندارد، فضای دوستانه ای دارد که اصلا دلت نمی آید آن جا را ترک کنی. مخصوصا میز هایی که در جیاط چیده شده اند. سرویس دهی در این کافه در سطح بالایی ارائه می شود و زیاد برای دریافت سفارش معطل نمی مانید حتی اگر خیلی شلوغ باشد.

کافه هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: خانه پنیر پرچک

آدرس: ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه گل

اگر شما هم مثل من به طعم انواع پنیر علاقه مند هستید، باید حتما خانه پنیر پرچک را امتحان کنید. افطاری های این کافه دوست داشتنی پر است از انواع پنیر هایی که شما را در انتخاب سر در گم می کنند، گرچه که در نهایت همه آن ها را خواهید خورد.

کافه هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: کافه سبوس

آدرس: خیابان محمودیه، نرسیده به پمپ بنزین چمران، به سمت میدان الف

افطاری تازه می خواهید؟؟ به کافه سبوس سر بزنید. در این کافه نان های تازه پخت می شود که حسابی حالتان را جا می آورد و لذت خوردن افطار را برای تان دو چندان می کند.

کافه هایی که برای افطار پذیرای شما هستند: کافه مسعودیه

آدرس: بهارستان خیابان مصطفی خمینی خیابان امیر کبیر خیابان ملت بالاتر از ایستگاه مترو عمارت مسعودیه

عمارت مسعودیه یکی از عمارت های قدیم و با ابهت تهران است که در دل خود کافه ای جذاب را جای داده است. این کافه با منوی جالب خودش مشتریان زیادی را جلب می کنه. خوردن افطار در این کافه و عمارت رو به شدت بهتون پیشنهاد می کنم. البته قبل از رفتن بهتره که حتما رزرو کنین که معطل نشوید چرا که معمولا این کافه شلوغ خواهد شد.

اگر فکر می کنید که رستوران و یا کافه ای از قلم افتاده آن را با ما در میان بگذارید، ما خوشحال خواهیم شد.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.