در اصفهان فست فود کجا بخوریم؟

به گزارش بزنیم بیرون ، در بین فست‌فودی‌های اصفهان، فست‌فود‌های ارمنی حرف اول را می‌زنند و خیلی‌ها می‌گویند ارمنی‌ها این برد را مدیون کیفیت سوسیس و کالباس‌هایشان هستند. سوسیس و کالباس‌های ارمنی مزه متفاوت و خوش طعم‌تری نسبت به نمونه ایرانی‌اش دارند و این را فست‌فودبازها خوب می‌دانند. پیشنهاد ما برای خوردن فست‌فود در اصفهان ساندویچی‌های کارن، آرابو و پیتزا گارنی است که دو تا از آنها در نزدیکی خیابان جلفا قرار گرفته.

اگر دلتان ساندویچ خوش طعم در نان سفید یا بولکی بخواهد، می‌توانید کارن را در محله سنگ‌تراش‌های اصفهان انتخاب کنید. در اینجا همه ساندویچ‌ها خوش طعم‌اند، بخصوص کالباس‌ها و سوسیس بندری‌اش که طعم تند خوشایندی دارد. اگر دلتان رست بیف خوب بخواهد می‌توانید ساندویچی آرابو در منطقه جلفا را انتخاب کنید.

مدیریت آرابو را خانمی به نام مادام برعهده دارد که خودش همیشه در ساندویچی حضور دارد و به همین دلیل روی کیفیت ساندویچ‌ها نظارت می‌کند و در نتیجه ساندویچ بد دستتان نمی‌دهند هرچند بعضی‌ها می‌گویند قبل‌ترها کیفیت ساندویچ‌ها بهتر بود و الان رقبا حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند.

اگر هم هوس پیتزا کردید، پیتزایی را امتحان کنید که در کمتر جایی می‌شود نمونه‌اش را خورد، به جای نان‌های ضخیم در نان بسیار نازک پخته می‌شود و طرفدارانش می‌گویند اولین پیتزای ایران است: پیتزا گارنی در خیابان نظرشرقی، نزدیک میدان جلفا.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.