در تهران لباس از کجا بخریم؟

۱ - بهترین عرضه مستقیم پوشاک

در خیابان جمهوری مراکز خرید زیادی وجود دارد اما انتخاب این دو مرکز به چند دلیل مهم انجام شده است. تنوع لباس ها و قیمت ها مهمترین دلیل انتخاب مرکز خرید پلاسکو و شانزه لیزه است. نزدیکی آن به فروشگاه های زیادی که تنها چند قدم با انجام فاصله دارندنیز دلیل دیگر این انتخاب است.

در این مراکز خرید، علاوه بر انواع پوشاک می توانید کیف و کفش را هم خریداری کنید. مرکز خرید پلاسکو جایی برای تمام خانواده ها با بودجه های متفاوت است. مرکز خرید شانزه لیزه علاوه بر داشتن ویژگی های ذکر شده محل مناسبی برای انتخاب های اقتصادی برای سلیقه های گوناگون است. بعضی از فروشگاه های این محل، اجناس خود را بدون واسطه و با در نظر گرفتن سود بالا عرضه می کنند و این موضوع فرصت خوبی را برای مشتری به وجود می آورد.

نقاط قوت: کیفیت و قیمت مناسب برای لباس های ایرانی
نقاط ضعف: شلوغی زیاد و محدوده طرح ترافیک

۲ - بهترین بازارچه در غرب تهران

وقتی فروشگاه های مختلف در این بازارچه در کنار هم فعالیت خود را آغاز کردند هیچ وقت تصور چنین موفقیتی را در ذهن نداشتند. این روزها این بازارچه سنتی از تمام مسیرهای غرب تهران هر روزه مشتری های زیادی را در خود دارد. در این بازارچه انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم منزل در دسترس عموم قرار گرفته است. نکته قابل توجه اما تنوع کالاها چه از نظر سلیقه و طراحی و چه از نظر قیمت است.

بازارچه سنتی ستارخان کاملا شبیه به یک بازار کوچک در غرب تهران است. انواع لباس های تولید داخل و صادراتی در فروشگاه های این مرکز خرید عرضه می شود و این موضوع مهمترین نکته برای تنوع ایجاد شده است. شلوغ ترین ساعات این مرکز خرید عصر به بعد است و بهتر است تا جایی که برایتان ممکن است در این ساعات حتی از نزدیکی این بازارچه گذر نکنید.

نقاط قوت: تنوع راضی کننده برای همه مشتری ها
نقاط ضعف: قیمت های مختلف برای یک کالا در چند فروشگاه

۳ - بهترین برای همه سلیقه ها
خرید از بازار بزرگ همیشه لطف خاص خود را دارد مخصوصا آنکه مرکز خریدهای کوچکی هم زیرمجموعه بازار مشغول فعالیت هستند. اگر از آن دسته افراد هستید که حوصله شلوغی و ترافیک و مخصوصا موتوری های این محدوده را دارید می توانید این انتخاب را داشته باشید.

بین تمام مراکز خرید کوچک و بزرگ خیابان ۱۵ خرداد، مناسب ترین مرکز خرید در این منطقه پاساژ کویتی های رضا است. در این مرکز خرید می توانید برای سلیقه های متفاوت پوشاک مناسبی خریداری کنید. خرید بعضی از اقلام در این پاساژ به صرفه و بعضی دیگر با مناطق دیگر در شهر تفاوتی ندارد.

بیشترین دلیل انتخاب این مرکز خرید متمرکز بودن اکثر نیازهای یک خانواده در یک مکان است. در این مکان علاوه بر پوشاک زنانه، مردانه وبچگانه می توانید انواع کیف و کفش را نیز تهیه کنید. همچنین می توانید لوازم آرایشی، بهداشتی، زیورآلات و لوازم مخصوص دکوراسیون را در دسترس داشته باشید.

نقاط قوت: متمرکز بودن نیازهای خانواده در یک مکان
نقاط ضعف: قیمت های برابر با فروشگاه های متفرقه


۴ - بهترین برای مارک بازها

میدان ونک یکی از استراتژیک ترین میدان های پایتخت است. خیلی از تهرانی ها روزانه در این میدان به دلایل مختلف تردد دارند. به همین جهت مراکز خرید زیادی مثل آسمان ونک، آینه ونک و مرکز خرید و بازار ونک در این منطقه گرد هم آمده اند اما مناسب ترین آنها تنها یک پاساژ است.

بهترین مرکز خرید این محدوده از نگاه ما مرکز خرید ونک است. در این مرکز خرید علاوه بر نمایندگی چندن برند معتبر داخلی و خارجی فروشگاه های متفرقه زیادی وجود دارد که می تواند باب میل خیلی از خانواده ها باشد. با اینکه این مرکز خرید در منطقه نسبتا گرانی از شهر واقع شده اما جوابگوی خیلی از خانواده ها با بودجه های مختلف است. مراکز خرید و فروشگاه های دیگری هم در نزدیکی این مکان وجود دارد که می تواند انتخاب بعدی شما باشد.

نقاط قوت: تنوع لباس های مارک دار و متفرقه
نقاط ضعف: چند قیمت برای یک کالای مشابه

۵ - بهترین از نظر تنوع محصولات

مرکز خرید بوستان و تیراژه نیز از کامل ترین مراکز در محدوده غربی تهران هستند. این دو مکان بهترین ها هستند از نظر طراحی و تنوع برای تمام خانواده ها با هر سلیقه ای که دارند.

در مرکز خرید بوستان علاوه بر مراکز اداری و تجاری، بیشتر بانک های دولتی و خصوصی و نمایندگی چند شرکت بیمه نیز حضور دارند. اگر از مشتریان دائمی فروشگاه های زنجیره ای شهروند هستید حتما اطلاع دارید که یکی از شعبه های آن هم در چهار راه پونک و قسمتی از مجتمع تجاری بوستان واقع شده است.

مرکز خرید تیراژه نیز بازارچه کوچکی است که تنوع فروشگاه های آن تا حد زیادی بالا است و امتیاز بیشتری را نسبت به بوستان می گیرد. در این مرکز خرید علاوه بر انتخاب پوشاک می توانید انواع لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی را نیز خریداری کنید. تعدادی از نمایندگی برندهای معتبر نیز در مرکز خرید تیراژه شعبه دارند. در این دو مرکز خرید فضایی هم برای تفریح خانواده ها و کودکان در نظر گرفته شده است.

نقاط قوت: تنوع محصولات و فاصله نزدیک مرکز خریدها
نقاط ضعف: قیمت های نامناسب برای برخی کالاها

۶ - بهترین و اقتصادی ترین مرکز خرید در شمال شهر

شمال شهر مرکز خریدهای لوکسی دارد که حتی وارد شدن به آنها برای همه مقدور نیست. یکی از این نمونه ها مرکز خرید مدرن الهیه است که قیمت های نجومی پوشاک در فروشگاه های آن تنها مناسب افراد خاصی از جامعه است اما درست در مقابل این محل مرکز خرید قائم است که مناسب ترین محل برای خرید تمام اقشار است.

با هر سلیقه و بودجه ای که داشته باشید دست خالی از این مرکز خرید بیرون نمی روید. اگر نبودن جای پارک مناسب و شلوغی میدان تجریش را نادیده بگیرید، می توانید برای تمام اعضای خانواده در هر سنی بهترین خرید را داشته باشید.

مناسب ترین لباس های بچگانه را می توانید در فروشگاه های این مرکز و خیابان های اطراف آن انتخاب کنید. نزدیکی مرکز خرید به بازار تجریش هم یکی دیگر از محاسن این محل است.

نقاط قوت: قیمت های بسیار مناسب نسبت به منطقه
نقاط ضعف: محدودیت در انتخاب سایز

۷ - بهترین رقیب برای بازار بزرگ

بازار دوم نازی آباد یک رقیب جدی برای بازار بزرگ در جنوب تهران است. این خیابان هم مانند بازار همیشه شلوغ و پر رفت و آمد است. خیلی ها مراکز خرید این منطقه را با مراکز خرید شمال شهر یکسان می دانند و در بیشتر مواقع از نظر طراحی و کیفیت لباس ها این موضوع واقعیت دارد.

اینجا هم مثل بازار بزرگ مراکز خرید کوچک و بزرگ و فروشگاه های زیادی فعالیت دارند که می توانند برای هر سلیقه پاسخگو باشند. مخصوصا اینکه قیمت بعضی از پوشاک در این منطقه دست کمی از بازار ندارد.

اینجا یک بورس تمام عیار برای انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است. از زمان نوزادی و کوچکترین سایز تا لباس و کفش های سایز بزرگ در بازار دوم نازی آباد در دسترس عموم قرار دارد. دسترسی به بازار دوم نازی آبا تنها برای جنوب شهر نیست و با استفاده از خط یک مترو می توان به سادگی از هر جای تهران به آنجا رسید.

نقاط قوت: قیمت مناسب و تنوع محصولات
نقاط ضعف: کیفیت پایین کیف و کفش ها

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.