سایت ها و اپ هایی برای مسیریابی بهتر در سفر

سایت و اپلیکیشن ویکی لوک (wikiloc.com)

توی این سایت شما میتونید بسته به مکانی که میخواید برید و نوع سفری که میرین اعم از افرود .دوچرخه.پیاده و .. مسیری که از قبل طبیعت گردها و مسافرای دیگه اطلاعاتش رو گذاشتن انتخاب کنید و این دیتا شامل مسیر حرکت و ارتفاع مسیر در طول حرکت بهمراه توضیحاتی که خود ان راهنما برای اینده گان نوشته است.
شما هم میتونید وقتی یه مکان جدید میرید و این مکان از قبل توی سایت ثبت نشده اطلاعاتش رو ثبت کنید تا بقیه هم بتونن از این منبع اطلاعاتی قوی استفاده کنن.
این سایت یه اپلیکیشن هم داره برای اینکه حین سفر هم بتونید از این اطلاعات استفاده کنید و همچنین میتونید از این مسیرها خروجی بگیرید و در سایر دستگاهها و اپلیکیشن ها استفاده کنید.
 
--اپلیکیشن مپس دات می (maps.me)
این اپلیکیشن یک نقشه با امکان مسیریابی و علامت گذاری نقشه و کلیه امکانات سایر نقشه ها بصورتی قابل قبول هستش (به پای گوگل مپ نمیرسه) و اما ویژگی برتر این اپ اینه که بصورت افلاین کار میکنه و شما پس از نصب اولیه کافیه تنها با دانلود حدود صد و پنجاه مگابایت نقشه کامل ایران رو داشته باشین
یکی دیگه از خوبی هاش اینه که میتونید موقعیت خودتون رو بادوستانتون به اشتراک بزارین و اصلا مهم نیست دوستتون این اپ رو داشته باشه یا نه چون لینکی که از طریق پیامک یا تلگرام یا .. میفرسته توی اپلیکیشن های مسیریابی دیگه هم کار میکنه 
Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.