طلا و جواهر از کجا بخریم؟

میلاد نور
در مركز خرید طلای میلاد نور با توجه به واقع بودن بورس طلا در طبقه سوم، جریان خرید مشتریان دور از دید افراد مشكوك است و همچنین تجهیز پاساژ به دوربین‌های مداربسته و ‌نگهبان‌های آموزش‌دیده، فضای آرام و امنی را برای اطمینان خاطر مشتریان ایجاد كرده است.
 
اقدسیه
 
در منطقه اقدسیه 3 پاساژ صدف، مجتمع تجاری اقدسیه و صاحبقرانیه  شناخته شده هستند كه در این بین، پاساژ صدف با قدمت 20 ساله‌ای كه دارد، برای هر علاقه‌مند به طلا آشناست. ‌
این 3 پاساژ با حضور بیش از 40گالری برجسته پذیرای تمام مشتریان و بازدیدكنندگان هستند. محصولات گالری‌های این منطقه هم از جدید‌ترین و لوكس‌ترین محصولات موجود در تهران است كه طبق آخرین ژورنال‌های روز دنیا ساخته و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.
 
پاساژ قائم
 
مركز خرید قائم یكی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین مراكز طلا و جواهر در تهران است كه با بیش از 100گالری طلا و جواهر در مركزیت تجریش به‌عنوان یكی از قطب‌های طلا و جواهر شناخته شده است كه دلیل این شناخت مردم 15سال سابقه تاسیس و فعالیت آن است. 
از مزیت‌های مركز خرید قائم، نزدیكی مكان اتحادیه طلا و جواهر شمیران به پاساژ است و اتحادیه، مستقیم از نظر كیفیت محصولات و قیمت‌گذاری، تمام واحدها را تحت پوشش قرار می‌دهند و مشتریان برای اطمینان بیشتر یا كسب اطلاعات بیشتر در مورد طلا یا كسبه پاساژ می‌توانند به دفتر اتحادیه شمیران،  جنب پاساژ قائم مراجعه كنند. محصولات گالری‌های پاساژ قائم بسیار متنوع بوده و مطابق با سبك كارهای روز ایتالیا و تركیه بوده و باب طبع تمامی علاقه‌مندان به طلاست. ‌
 
میرداماد
 
بازار طلای میرداماد فقط به یك پاساژ ختم نمی‌شود؛ حوالی میدان مادر و خیابان شاه‌نظری بیش از 50 واحد صنفی طلا مشغول به فعالیت هستند كه تعدادی از آن‌ها در پاساژهای بزرگی مانند پاساژ گنجینه محسنی‌، پاساژ مادر‌‌، میرداماد‌، مریم و چند پاساژ دیگر و تعدادی هم خارج از پاساژ پذیرای علاقه‌مندان به طلا هستند.
 
 گاندی
 
خیابان گاندی زمانی مركز فروش جدید‌ترین و لوكس‌ترین جواهرات در تهران بود و همیشه مملو از جمع علاقه‌مندان به خرید طلا بود اما امروزه به‌دلیل شكل‌گیری بورس پارچه در آن احداث شده،  هر روز از تعداد مشتریان و بازدید‌كنندگان مركز گاندی كم می‌شود. 
به همین دلیل گاندی دیگر یك بورس تخصصی برای علاقه‌مندان به طلا و جواهر نیست و قانون پارك ممنوع خیابان گاندی و ازدیاد ترافیك هم مزید بر علت شده تا خیلی از گالری‌ها هم از خیابان گاندی نقل مكان كنند.
 
كریمخان
 
منطقه كریمخان هم به غیر از پاساژ نگین خیلی از فعالان و گالری‌دارهای طلا را در خارج از پاساژها دارد ‌اما مجتمع نگین هم با قدمت 25 ساله در قلب كریمخان با بیش از 100 گالری حرف اول را می‌زند. ‌
 
منطقه كریمخان نزدیك به 300 فعال صنف طلا را در قسمت‌های فروش طلاوجواهر و سكه، ساخت طلا و مخراج كاری در خود جای داده است و از نظر قدمت و وسعت در صنف طلا یكی از قطب‌های ایران است. از مزیت‌های كریمخان می‌توان به متنوع‌بودن محصولات با سطح كیفی بالا اشاره كرد اما ایراداتی كه به این منطقه وارد است تنها به بحث ترافیك و مشكل پاركینگ مختص نمی‌شود بلكه طرح ترافیك شهر تهران نیز دسترسی به این منطقه را برای علاقه‌مندان به خرید طلا سخت‌تر كرده است ‌ولی این مشكلات هنوز مردم ساكن تهران را مجاب نكرده كه بازار طلای كریمخان را فراموش كنند.
Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.