فروش بیش از ۱۵ میلیارد تومانی آثار سینمایی در بهار ۹۴

به گزارش بزنیم بیرون ، موسسه سینما شهر در گزارش فروش سینماها و تعداد مخاطبان سینما در چهار سال اخیر را منتشر کرد که بر اساس این آمار، سینمای ایران در بهار سال ۹۴ به لحاظ میزان فروش و افزایش تعداد مخاطب روندی صعودی داشته است.
بر اساس این گزارش، سینمای ایران در بهار سال ۹۴ فروش قابل توجهی داشته و آثار نمایش داده شده در این فصل در مجموع ۱۵۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۹۵ ریال فروش داشته اند.
فیلم‌های نمایش داده شده در فروردین امسال ۵۹ میلیارد و ۹۳۸ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۳۷۵ ریال (یک میلیون و ۶۰ هزار و ۷۶۴ مخاطب)، در اردیبهشت ۴۶ میلیارد و ۳۳۸ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۳۳۵ ریال (۸۷۷ هزار و ۸۲۳ مخاطب) و در خرداد نیز ۴۸ میلیارد و ۷۴ میلیون و یک هزار و ۳۶۷ ریال فروش (۸۶۹ هزار ۷۰۰ نفر مخاطب) داشته اند.
همچنین سینمای ایران در بهار امسال در مجموع دو میلیون و ۸۰۸ هزار و ۲۸۷ نفر مخاطب داشته و این تعداد مخاطب در مقایسه با سه سال قبل روند رو به رشدی داشته است.
این درحالی است که در بهار سال ۹۳ فروش سینما ۱۱۷ میلیارد و ۳۷۳ میلیون و ۷۴۲ هزار ریال بوده و میزان فروش سینماها در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد این سال به ترتیب ۶۱ میلیارد و ۶۵۷ میلیون و ۶۷۰ هزار ریال (یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۲۷۶ نفر مخاطب)، ۳۲ میلیارد و ۶۰۷ میلیون و ۶۹۴ هزار ریال (۷۹۹ هزار و ۷۸۳ نفر مخاطب) و ۲۳ میلیارد و ۱۰۸ میلیون و ۳۷۸ هزار ریال ( ۵۳۶ هزار و ۸۳۱ مخاطب بوده است. مجموع مخاطبان سینما در بهار این سال دو میلیون و ۷۹۴ هزار و ۸۹۰ نفر بوده است.
فروش فیلم های سینمایی در بهار سال ۹۲ در مجموع ۹۶ میلیارد و ۸۱۲ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۶۷۰ ریال بوده است. این فروش در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد به ترتیب ۴۹ میلیارد و ۸۹۶ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۵۰۰ ریال (یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۶۵۶ مخاطب)، ۲۸ میلیارد و ۶۴۴ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۷۰ ریال (۷۹۳ هزار و ۸۴۹ مخاطب) و ۱۸ میلیارد و ۲۷۱ میلیون و ۸۴۹ هزار ریال (۴۴۰ هزار و ۲۹۲ مخاطب) بوده است.
همچنین مجموع مخاطبان سینما در بهار این سال، دو میلیون و ۴۳۷ هزار و ۷۹۷ نفر بوده است.
در بهار سال ۹۱ نیز مجموع فروش سینماهای کشور ۷۸ میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۷۱۰ هزار و ۸۵۰ ریال بوده است. فروش این سال در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد به ترتیب ۴۷ میلیارد و ۹۰۶ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۸۰۰ ریال (یک میلیون ۳۵۱ هزار و ۸۶۸ مخاطب)، ۱۶ میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۲۱۶ هزار ریال (۵۴۴ هزار و ۲۳۰ مخاطب) و ۱۳ میلیارد و ۹۶۷ ومیلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۰ ریال (۴۳۳ هزار و ۱۲۹ مخاطب) بوده است.
تعداد مخاطبان سینما در بهار سال ۹۱ نیز دو میلیون و ۳۲۹ هزار و ۲۲۷ نفر بوده است.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.