مراکز خرید تبریز

به گزارش بزنیم بیرون ، مراکز خرید لباس ترک، مراکز خرید کیف و کفش، مراکز خرید چرم از جمله خریدهایی است که مسافران تبریز به دنبالش هستند. در اینجا چند مرکز خرید مهم تبریز و اجناسی را که می‌توانید در آنجا تهیه کنید معرفی می‌کنیم.

مرکز خرید لاله

اگر می‌خواهید در سفرتان به تبریز با رفتن به یک مرکز خرید به معروف‌ترین برندهای بین‌المللی دسترسی داشته باشید به مجتمع تجاری لاله پارک بروید. این مجتمع تجاری یکی از شیک‌ترین و به‌روزترین مراکز تجاری ایران است. کسانی که به دنبال مراکز خرید لباس ترک در تبریز می‌گردند متجمع تجاری لاله پارک انتخاب خیلی خوبی برایشان خواهد بود، چون بسیاری از برندهای محبوب ترک مثل کوتون، ال‌سی‌واکیکی، دیفکتو، ماوی، جیوانی جنتیله، دریمود، ادل و برندهایی از کشورهای دیگر مثل برند مانگو، بلیزا، تراست و فندی در لاله پارک شعبه یا نمایندگی انحصاری دارند.

مجتمع لاله پارک به جز فروشگاه‌های لباس، هایپرمارکت، کافه‌قنادی، فودکورت و سینما هم دارد. همچنین این مجتمع هتل کایا لاله پارک را برای اقامت مسافران در نظر گرفته است. این هتل ۵ستاره از زیرمجموعه‌های هتل‌های کایای ترکیه است و امکانات رفاهی خیلی مناسبی دارد.

آدرس: تبریز، میدان شهید فهمیده به سمت شرق بزرگراه پاسداران، مرکز خرید لاله پارک

بازار تربیت

خیابان تربیت خیابانی سنگفرش است که در گوشه و کنار آن مجسمه‌هایی از شغل‌های مختلف قرار داده‌اند. با قدم‌زدن و خریدکردن در خیابان تربیت تبریز احساس می‌کنید در خیابان استقلال ترکیه قدم می‌زنید. این خیابان به بورس لوازم معماری و لوازم التحریر معروف است، اما در مراکز خرید این خیابان کفش‌های خوبی هم پیدا می‌شود. در سفرتان به تبریز با رفتن به این خیابان با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ هم خرید می‌کنید و هم از گشت و گذار در خیابانی متفاوت لذت می‌برید.

آدرس: تبریز، خیابان امام، بازار تربیت

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.