«مفاتیح‌الحیاه» و داستان‌های مرادی‌کرمانی در جمع پرفروش‌ها

به گزارش بزنیم بیرون ، با انتشار فهرست کتاب‌های پرفروش فروشگاه مرکزی شهر کتاب می توان نام کتاب‌هایی چون «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای ۱۳۱۸ تا کنون»، «شما که غریبه نیستند»، «مفاتیج الحیاه»، «در باب بکت» و «مجموعه داستان‌های شکسپیر» را در این فهرست مشاهده کرد.

به این ترتیب «شکسپیر و شرکا»، «لذتی که حرفش بود (شش تکنگاری درباره دیدن و زیستن)»، «زندگی بهتر (مجموعه دو داستان)» و «پاییز فصل آخر سال است» کتاب هایی هستند که در حوزه داستان بیشترین میزان فروش را داشته‌اند.

بین کتاب های تاریخی هم می‌توان «شب یلدا»، «آتاتورک»، «فرار از اردوگاه ۱۴»، «شاه‌آفرینان (چگونگی پیدایش خاورمیانه امروزی)» و «مردم در سیاست ایران (پنج پژوهش موردی)» را در فهرست پرفروش ها مشاهده کرد.

بین کتاب های روانشناسی هم «آدمم یا الاغ (دایره‌المعارف خودشناسی)»، «هنر شفاف اندیشیدن»، «مثبت فکر کن»، «شفای کودک درون» و «تحلیل رفتار متقابل» کتاب‌هایی هستند که به بیشترین میزان فروش در نیمه دوم آذر دست پیدا کرده اند.

در این مدت همچنین «منشا کیهان» و «شیمی چیست»، «واقعیت پنهان جهان‌های موازی و قوانین ژرف کیهان»، «نظریه ریسمان» و «نجوم برای همه» کتاب‌های پرفروش عناوین علمی بوده اند.

«هر رازی که فاش می‌کنی یک ماهی قرمز می‌میرد» و «مکبث»، «تاریخ هنر معاصر جهان ۲ (انقلاب مفهومی)»، «مبادی سواد بصری»، «هیچ‌کس کامل نیست» در بخش کتاب‌های هنری به بیشترین میزان فروش دست پیدا کرده اند.

پرفروش‌های قفسه‌های فلسفه هم در این فروشگاه عبارت اند از: «در باب بکت»، «ماجراهای فلسفه»، «پرسیدن مهم‌تر از پاسخ دادن است»، «جستارهایی در باب عشق» و «لذات فلسفه»

«مفاتیح‌الحیاه»، «اخلاق ناصری»، «کتاب آه» و «نهج‌البلاغه» هم کتاب هایی هستند که بین کتب دین و عرفان بیشترین میزان فروش را در مدت مذکور داشته اند.

بین کتاب های حوزه انقلاب و دفاع مقدس هم می توان عناوین پرفروش را به این ترتیب دید: «دختر شینا»، «آن بیست و سه نفر»، «پایی که جا ماند»، «من زنده‌ام» و «روایتی از زندگی و زمانه حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای ۱۳۱۸ تا کنون»

«پیر پرنیان‌اندیش»، «دوچرخه آبی»، «سرخوش از غمی که هر کجا پنهان»، «محو (مجموعه شعر کوتاه)» و «دست‌هایت را در کلمه‌هایم فرو کن» هم عناوین پرفروش شعر در این مدت هستند.

پرفروش های کتاب های آموزشی هم در نیمه دوم آذر به این ترتیب هستند: « Oxford Word Skills Basic»، « Oxford Word Skills Intermediate»، « Grammar for IELTS CD» و «خودآموز مکالمه انگلیسی در ۹۰ روز به شیوه نصرت»

بین کتاب های پرفروش حوزه ادبیات کودک هم می توان نام «دیو کوچولو به مدرسه می رود» و «گمشده در برف»، «داستان‌های شاهنامه فردوسی ۱ و ۲»، «وقتی که تو بزرگ شدی (غاز کوچولو)»، «ماهی سیاه کوچولو»، «داستان‌های فکری (کندوکاوی فلسفی برای کودکان)» و «فلیکس به گذشته سفر می ‌کند» را مشاهده کرد.

«روزنامه‌فروش»، «خطای ستارگان بخت ما»، «بهانه‌های باحال و ماجراهای جالب دیگر»، «اعجوبه»، «جام جهانی در جوادیه»، «شما که غریبه نیستید» و «مجموعه داستان‌های شکسپیر» هم کتاب های پرفروش بخش نوجوان این فروش هستند.

Waves Waves Waves

دوست داری یه مقاله بنویسی

اگه فکر می‌کنی حرفی برای گفتن داری، می‌تونی یه مقاله کاربردی یا جذاب برای سایت بنویسی.